جامعه

شهروندان کندز از برنامه‌های انکشافی در آن ولایت حمایت کردند

کندز/ 5/ حوت/ باختر
شورای ولایتی ، علمای دین، نمایندگان احزاب سیاسی و بزرگان قومی کندز حمایت‌شان را از برنامه‌های انکشافی در آن ولایت اعلام کردند.
به گزارش بریالی همنوا خبرنگار محلی آژانس باختر، مسوولان محلی کندز درحالی‌که رییس و شماری از اعضای شورای ولایتی، نهاد‌های جامعه مدنی، علمای دین، نمایندگان احزاب سیاسی، بزرگان قومی، تاجران، رسانه‌ها و جوانان حضور داشتند، از جریان کار ده پروژه عام‌المنفعه در آن ولایت که در حال تطبیق شدن است دیدار و نظارت کردند.
این پروژه‌ها شامل اعمار مسجد، سالون اجتماع، پارک تفریحی و رستورانت زنان، جمنازیوم ورزشی، تعمیر اداری ریاست اراضی، پارک تفریحی گروپ B شهرک سر دوره، تعمیر لیلیه پوهنتون کندز، تعمیر اداری ریاست صنعت و تجارت، تعمیر خدمات مراجعان مقام ولایت کندز است.
محمد یوسف ایوبی، رییس شورای ولایتی کندز، با ابراز قدردانی و حمایت از پروژه‌ها گفت که با تطبیق پروژه‌های انکشافی مشکلات زیادی از باشندگان کندز مرفوع شده است و چهره ولایت به‌زودی تغییر خواهد ‌کرد.
عبدالجبار نعیمی والی کندز از همه بزرگان سیاسی، مردمی و قومی کندز بابت نظارت شان از پروژه‌های انکشافی و زیربنایی سپاس‌گزاری کرد و افزود که پروژه‌هایی ‌که در کندز ساخته‌شده است و یا زیر کار است، نظر به خواست‌ها، پیشنهاد‌ها و نیازمندی‌ مردم طرح و تطبیق شده است.
والی کندز از برنامه کاهش خشونت‌ها در کشور استقبال کرد و از بزرگان آن ولایت خواست که از فرصت‌های پیش‌آمده استفاده لازم کنند، بر قطع جنگ و تحکیم صلح دایمی و سرتاسری در کشور به‌خصوص در کندز دست به کار شوند.  احمد نعیم دوستی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا