صحت

وزیر صحت عامه: کارمندان صحی فردا در سراسر کشور آماده خدمتگذاری نیازمندان میباشد

کابل باختر 23 جوزا
وزیر صحت عامه از آماده گی های شفاخانه ها و مراکز صحی برای خدمت گذاری  به نیازمندان در روز انتخابات به  مردم  اطمینان داد.
داکتر ثریا دلیل وزیر صحت عامه که امروز با خبرنگار آژانس باختر صحبت میکرد، گفت: همه کارمندان شفاخانه ها و سایر مراکز عرضه خدمات صحی فردا روز برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری  در سراسر  کشور آماده خدمت گذاری  به نیازمندان میباشند.
وزیر صحت عامه گفت، در کنار اینکه به کارکنان صحی هدایت شده است تا فردا آماده گی بهتر خدمت گذاری  به مردم  باشند،  به طور نوبت وار  در روند سرنوشت ساز و تاریخی کشور یعنی  دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نیز شرکت نمایند و رای شان را به نامزد مورد نظرشان استعمال نمایند .
داکتر  ثریا دلیل  درحالیکه  از آماده گی های نیروهای امنیتی برای  تامین امنیت مردم در جریان انتخابات تمجید نمود خاطر نشان کرد که مردم ما اعم  زن و مرد با اطمینان  خاطر  به مراکز رایدهی بروند و رای بدهند.
وی به مردم اطمینان  داد که درکنار شفاخانه ها، مراکز عرضه خدمات صحی و دوایی، خدمات امبولانس نیز در دسترس نیازمندان قرار خواهند داشت .
دراین حال داکتر سید ابراهیم کامل رئیس بررسی از تطبیق  قوانین صحی وزارت صحت عامه از تمام دواخانه ها خواست تا مطابق لست ترتیب شده نوکرایوالی بیست  و چهارساعت را جداً رعایت نمایند .
داکتر کامل دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را یک رویداد تاریخی و سرنوشت ساز در کشور خواند و از کارمندان مراکز خصوصی عرضه  خدمات صحی و دوایی درکشور خواست تا درکنار  شرکت درانتخابات دَین شان را برای آماده گی خدمت گذاری به مردم نیز فراموش نکنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا