اخبارفرهنگ

عبدالمنان شیوای شرق، ازتلاش های نهاد میدیوتیک در حفاظت محیط  زیست، استقبال کرد

کابل / 12 جوزا / باختر

عبدالمنان شیوای شرق معین امورنشرات وزارت اطلاعات وفرهنگ امروز دردیدار با مسوول و شماری از اعضای شبکه خبرنگاران حفاظت محیط زیست نهاد میدیوتیک افغانستان، ازتلاش های این نهاد به خاطرحفاظت محیط زیست استقبال کرد . 

به گزارش خبرنگار آژانس باختر؛ دراین دیدار، برین مهر نمایندۀ بخش حفاظت محیط زیست نهاد میدیوتیک افغانستان، به نمایندگی از دیگرهمکارانش دررابطه به فعالیت های این نهاد معلومات داد و گفت از 30 رسانۀ دولتی و غیر دولتی خبرنگاران رضا کاربا این نهاد همکار استند.

وی، از معین امورنشرات وزارت اطلاعات وفرهنگ خواست که درراستای فرهنگ سازی و حفاظت محیط زیست با نهاد میدیوتیک همکاری کند و درکنار حمایت از این نهاد، رسانه ها را وادار کند که از طریق نشرات شان پیام های دررابطه به حفاظت محیط زیست، برنامه های درمورد اهمیت حفاظت محیط زیست و جلوگیری از آلودگی هوا را پخش کنند.

معین امورنشرات وزارت اطلاعات وفرهنگ، با استقبال ازتلاش های این نهاد به خاطر حفاظت محیط زیست، گفت:  محیط سبز برایند اندیشه سبز است تا ما محیط خود را سبز نسازیم نمی توانیم به اندیشه سبز برسیم.

شیوای شرق، حمایت وزارت اطلاعات وفرهنگ  را از نهاد مذکور ابراز کرد و وعده کرد که به منظور نشر پیام های حفاظت محیط زیستی و برنامه های ویژه در راستای حفاظت محیط زیست ازطریق رسانه ها، با مسوولان رسانه ها صحبت خواهد کرد.

همچنان وی ازبرگزاری برنامه های مشترک و سایر همکاری های این وزارت به نهاد مذکور اطمینان داد .فرزانه نعمت 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا