سیاست

محمد اشرف غنی و هیئت رهبری جدید شورای عالی صلح با حامد کرزی دیدار کردند

کابل باختر 4 حوت
محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان پیر سید احمد گیلانی رئیس جدید شورای عالی صلح، استاد کریم خلیلی معاون آن شورای و محمد حنیف اتمر مشاور امنیت ملی با حامد کرزی رئیس جمهور پیشین افغانستان ملاقات نمودند.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی رییس جمهور پبشین به آژانس باختر، در این دیدار که امروز در دفتر کار حامد کرزی صورت گرفت محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان ضمن معرفی رئیس و معاون شورای عالی صلح خطاب به حامد کرزی گفت: شورای عالی صلح برنامه ها و پالیسی هایی را که در زمان زمامداری شما برای این شورا توسط لویه جرگه مشورتی صلح در نظر گرفته شده بود عملی نموده و از آن پیروی میکند.
حامد کرزی انتخاب پیر سید احمد گیلانی و استاد کریم خلیلی به حیث رئیس و معاون شورای عالی صلح را یک اقدام به جا و مناسب دانسته از پیر سید احمد گیلانی به صفت یکی از بزرگان معزز و رهبر جهاد مردم افغانستان یاد نمود و نیز استاد کریم خلیلی معاون پیشین ریاست جمهوری را از چهره های برجسته جهاد و متنفذ کشور خواند.
حامد کرزی همچنان صلح را اولین و مهمترین خواسته مردم افغانستان خواند و برای رسیدن به این مرام بزرگ مردم افغانستان هرگونه همکاری خود را با شورای عالی صلح اعلام نمود.
حامدکرزی انتخاب پیر گیلانی و استاد خلیلی را به آنان تبریک گفت و در اجرای امور محوله برای رسیدن به صلح و ثبات دایمی در کشور برایشان آرزوی موفقیت های مزید نمود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا