امنیت

تحت ریاست رئیس جمهور غنی جلسۀ شورای امنیت ملی دایر گردید

کابل باختر 6 حوت
تحت ریاست محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان جلسۀ شورای امنیت ملی روز گذشته در ارگ دایر گردید.
به اساس معلومات دفتر سخنگوی رئیس جمهور به آژانس باختر :در این جلسه وزرای بخش امنیتی و دفاعی در مورد وضعیت عمومی امنیتی کشور به ویژه ولایات بغلان، ننگرهار، سرپل، هلمند و کندز گزارش شان را ارائه نمودند.
شورای امنیت ملی ضمن ابراز قدردانی از رشادت‌های نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، موفقیت‌ها و دست‌آوردهای این نیروها را در ولایت بغلان جهت تأمین امنیت ولایات شمالی کشور یک امر مهم دانست و هدایات لازم را در مورد تصفیۀ عمومی آن ولایت صادر نمود. 
شورای امنیت ملی از تلاش‌های وزارت امورداخله به منظور ارزیابی همه جانبۀ پولیس محلی ابراز قدردانی نمود و هدایات لازم را به منظور بهبود آن صادر نمود.
همچنان شورای امنیت ملی نقش مؤثر نظارتی ادارۀ مستقل ارگان‌های محلی را در نحوۀ فعالیت پولیس محلی مهم دانست و در این مورد هدایات لازم صادرکرد.
همچنان جلسه تهدیدات امنیتی را مورد بررسی قرار داد و تلاش‌های نیروهای امنیتی و دفاعی را جهت دفع تهدیدات دشمن ستودنی دانست و به قوای امنیتی و دفاعی کشور هدایات لازم صادر نمود.
دراخیر شورای‌ امنیت ملی با توجه به ایجاد میکانیزم و فضای مثبت تعقیب مصوبات شورای ‌امنیت ملی، از تلاش‌های دفتر شورای امنیت ملی و همکاری سایر ارگان‌های ذیربط تقدیر نمود و به منظور بهبود هرچه بیشتر آن هدایات لازم صادر نمود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا