اقتصاد

شرکت هوایی آریانا جواز فعالیت مجدد را دریافت کرد

کابل / 7عقرب / باختر
جواز فعالیت مجدد شرکت هوایی آریانا از سوی اداره هوانوردی ملکی اعطا شد.
شرکت هوایی آریانا بعد از تفتیش و ارزیابی های تخنیکی به صورت موفقانه روند ریسرتفکیشن را سپری کرد و جواز فعالیت مجدد را به دست آورد.
به اساس معلومات دفترمطبوعاتی اداره هوا نوردی وملکی به آژانس باختر، دراین محفل انجنیریما یاری وزیر ترانسپورت حین اعطای جواز فعالیت مجدد به شرکت هوایی آریانا به اهمیت بخش هوانوردی و جایگاه شرکت هوایی آریانا در این عرصه پرداخت.
وزیر ترانسپورت تصریح کرد که اصلاحات جدی در بخش هوانوردی کشور در دستور کار حکومت قرار دارد واین اصلاحات شامل شرکت هوایی آریانا نیز می شود.
همچنان داکتر محمد قاسم وفایی زاده رییس عمومی اداره هوانوردی ملکی سخنرانی کرد و پایان موفقانه تفتیش و بررسی فعالیت های شرکت هوایی آریانا را به هیئت مدیره آن شرکت تبریک گفت.
او تصریح کرد که اداره هوانوردی متعهد به ایجاد رقابت سالم میان شرکت های داخلی است. این بخش باید تقویت شود و با توجه به افزایش مسافر، این بخش باید جواب گوی تقاضای بازار باشد و این مساله ضرورت به تقویت و اصلاحات جدی دارد.
در این محفل عالم شاه ابراهیمی رییس شرکت هوایی آریانا گفت: شرکت هوایی آریانا به عنوان یک نهاد ملی تلاش می کند تا نقش فعال در بخش ترانسپورت هوایی کشور داشته باشد.
در پایان این مجلس، جواز فعالیت مجدد به شرکت هوایی آریانا اعطا شد.بهزاد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا