سیاست

رییس اجرایی صندوق بین المللی پول در یک پیامی، انتخاب مجدد محمد اشرف غنی رییس جمهوری را تبریک گفته است

کابل/ ۲۹حوت/ باختر
عنوانی محمد اشرف غنی رییس جمهوری اسلامی افغانستان پیام تبریکیه یی ازجانب   جعفر مجرد رییس اجرایی صندوق بین المللی پول به مناسبت انتخاب مجدد شان به حیث رییس جمهوری اسلامی افغانستان، مواصلت کرده است.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر٬ در این پیام جعفر مجرد نگاشته است: می خواهم مراتب خالصانه ترین تبریکات خویش را به مناسبت انتخاب مجدد شما  به حیث رییس جمهوری اسلامی افغانستان ابراز کنیم.
در پیام آمده است: آرزو دارم شما و حکومت افغانستان به مشکلات فایق آیید و راه دشوار صلح پایدار و رفاه مردم شما را به موفقیت بپیمایید.
به همین ترتیب در پیام گفته شده است : افغانستان و صندوق بین المللی پول، تاریخ درازمدت همکاری نزدیک دارند که نمونۀ بارز آن تمدید تسهیلات اعتباری یا ECF در دسامبر سال گذشته است.
جعفر مجرد نگاشته است: اجازه دهید یکبار دیگر تعهد صندوق بین المللی پول را در راستای ایجاد مناسبات عالی و حمایت از تلاش های شما در زمینۀ اصلاحات برای رسیدن به توسعۀ همه جانبه، تقویت ثبات اقتصادی و حکومتداری، ابراز کنم.
وی می افزده است : برای نیل به این هدف، صندوق بین المللی پول چشم براه کار با افغانستان به شمول ترتیباتی که حکومت افغانستان به آن علاقه مند است. نالان 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا