سیاست

برنامه ملی توزیع تذکره برقی اجرا میشود

کابل باختر 15 حمل
به منظور آغاز کار توزیع تذکره های برقی در مطابقت به مندرجات قانون ثبت واحوال نفوس وبه اساس هدایت ریاست جمهوری  روند استخدام کارکنان عملیاتی و تخنیکی برنامه توزیع تذکره برقی آغاز میگردد.
به اساس معلومات مرکز اطلاعات و رسانه های حکومت به آژانس باختر: ثبت دقیق، موثق، شفاف و مسلکی نفوس شهروندان کشور و تطبیق برنامه ملی توزیع تذکره برقی از اولویت های عمده جمهوری اسلامی افغانستان می باشد. این روند ملی اساس برنامه های انکشافی، اقتصادی و اجتماعی کشور را تشکیل میدهد و در تامین امنیت و ثبات در افغانستان نقش اساسی ایفا می نماید.
در همین حال استخدام شفاف، بی طرف و مبتنی بر اصل شایسته سالاری از تعهدات حکومت و مکلفیت های اصلی کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی میباشد؛ کمیته استخدام کارکنان برنامه توزیع تذکره برقی تحت رهبری کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی متشکل از اداره تذکره برقی، وزارت مخابرات، اداره امور ریاست جمهوری، و وزارت امور زنان می باشد.
در مرحله اول قرار است کمیسیون اصلاحات اداری وخدمات ملکی روند استخدام ۴۹۲ بست را به شکل جمعی به منظور تسریع روند کاری روند  توزیع تذکره برقی آغاز نماید.
انجام امور کمیته توظیف شده در مرحله امتحان عمومی، توسط نماینده های جامعه مدنی (گروه کاری مشترک جامعه مدنی) ،شبکه زنان افغان و رسانه ها نظارت میگردد.
قابل ذکر است آنعده از کارکنان که در گذشته از طریق رقابت آزاد، طی یک آزمون عمومی در آغاز سال ۱۳۹۱ جذب اداره توزیع تذکره برقی شده بودند، به دلیل سرمایه گذاری قبلی روی تجارب و مهارت های شان و به اساس شرایط مندرج ماده هشتم طرزالعمل استخدام کارکنان پروژه ای برنامه توزیع تذکره برقی و شرایط استخدام لوایح وظایف جدید، به آنها اولویت داده خواهد شد.
کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی امیدوار است که واجدان شرایط استخدام این برنامه ملی از طریق ویب سایت،www.jobs.af  و ایمیل [email protected]  درخواست های شانرا با این اداره شریک سازند.
کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی بصورت خاص از طبقه زنان و دختران واجد شرایط تقاضا میکند تا جهت احراز این بست ها در رقابت آزاد اشتراک نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا