امنیت

وزارت دفاع ملی، اعمال گروه داعش غیر اسلامی و غیر انسانی است

کابل 9  اسد باختر
تمام اعمال گروه تروریستی داعش غیر اسلامی، غیر انسانی و غیر افغانی میباشد.
آخیرآ گزارشات متعدد تجاوز حنسی قوماندانان و افراد گروه پلید داعش بالای زنان در برخی ولایات کشور از جمله در ولسوالی درزآب ولایت جوزجان از رسانه ها به نشر رسیده که مایه ننگ و تاسف برای آنانیکه زیر نام اسلام و جهاد این جنایت شنیع را انجام میدهند،  میباشد.
به گزارش آژانس باختر، دفتر سخنگوی  وزارت دفاع ملی با انتشار یادداشتی گفته است ، که گروه تروریستی داعش در جنایات ضد بشری و آن هم بشکل فجیع وپرقساوت چون زنده سوختاندن منفجر ساختن، سربریدن، پارچه پارچه کردن انسانها، لواطت، زناکاری و ده ها اعمال شنیع دیگر سابقه طولانی و شرم آور دارد که اسلام و هر فرد افغان آن را به چشم نفرت و غیر قابل تحمل دیده و آن را تقبیح میکند.
وزارت دفاع ملی افغانستان اعمال غیر اخلاقی و خلاف نصوص و احکام دین مقدس اسلام و دور از عنعنات و سنن افغانی را چون تجاوز جنسی بر زنان، ازدواج های جبری، شامل ساختن دختران و زنان به صفوف گروپهای تروریستی و استفاده نامشروع از آنان را بطور قطعی محکوم و یکجا با مردم شریف و متدین خویش در امر نابودی این گروه پلید و ننگین قرن 21 مبارزه میکند.
منسوبین دلیر و رشید و مسلمان ملت متدین افغان علیه این گروه تروریست  و مفسد قرن که لکه ننگ برای اسلام و بشریت است تا پای جان رزمیده و برای نابودی آنان عزم و اراده قوی دارند.  فریبا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا