اخبارجامعه

مرکزی برای حمایه کودکان در تخار ایجاد می شود

تخار، 3 جوزا ، باختر
ریاست کار و امور اجتماعی تخار امروز در نشستی با ادارات دولتی و مؤسسات غیر دولتی از تشکیل یک کمیته هشت نفری به هدف ایجاد مرکز حمایه کودکان در آن ولایت سخن گفتند.
به گزارش خبر نگار آژانس باختر مولوی سیف الله مبارز، رئیس کار و امور اجتماعی تخار در این نشست گفت: کمیته هشت نفری به خاطر ایجاد مرکز حمایه کودکان متشکل از نماینده گان مؤسسات غیر دولتی مقیم این ولایت و نماینده گان ادارات دولتی می باشد.
وی گفت با ایجاد مرکز حمایه کودکان تمامی کودکان بی سرپرست و نیازمند در این مرکز جمع آوری و تحت آموزش و پرورش قرار می گیرند.
رئیس کار و امور اجتماعی در این نشست از تمامی نماینده گان مؤسسات غیر دولتی خواست که در قسمت ایجاد و پشتیبانی از مرکز حمایه کودکان آنان را همکاری مالی نمایند.
در همین حال، شماری از نماینده گان مؤسسات غیر دولتی که در این نشست حضور داشتند از تصمیم ریاست کار و امور اجتماعی به خاطر ایجاد مرکز حمایه کودکان استقبال کردند و افزودند که در راستای ایجاد و پشتیبانی از این مرکز، آماده همکاری هستند.
ریاست کار و امور اجتماعی ولایت تخار در حالی از ایجاد مرکز حمایه کودکان در آینده نزدیک خبر می دهد که در این اواخر شمار کودکان بی سرپرست و خیابانی درآن ولایت افزایش یافته است برمک بامی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا