سیاست

داکتر عبدالله، عبدالله از عملی شدن خواست های شما حمایت می کنم

کابل/24/عقرب/باختر
داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان امروز با شماری از نمایندگان، بزرگان، علما و جوانان مردم جاغوری دیدار کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان به آژانس باختر: در این دیدار، ابتدا سخنرانان که به نمایندگی از مردم جاغوری صحبت کردند، از تصمیم داکتر عبدالله عبدالله که منجر به شکل گیری حکومت وحدت ملی شد، حمایت کرده و اتخاذ این تصمیم را با توجه به جنجالهای انتخاباتی و شرایط حساس کشور، ناشی از درایت سیاسی و رهبری مدبرانه جناب داکتر عبدالله عبدالله و رهبران گروه اصلاحات و همگرایی عنوان کردند و احراز ریاست اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان را به داکتر عبدالله عبدالله و معاونین شان تبریک گفتند.
نمایندگان مردم جاغوری، در این دیدار خواستار تشکیل هرچه زودتر کابینه حکومت و حدت ملی شدند و تاکید کردند که کابینه باید براساس توافقنامه سیاسی و تعهدات مندرج در این توافقنامه شکل بگیرد.
همچنان، سخنرانان این دیدار، مشکلات امنیتی در مسیر راه های مواصلاتی ولسوالی جاغوری به مرکز ولایت غزنی را از جدی ترین مشکلات مردم جاغوری برشمرده و خواستار توجه جدی حکومت وحدت ملی برای رسیدگی به این مساله شدند.
سخنرانان این دیدار، ضمن تاکید بر عملی شدن وعده های زمان مبارزات انتخاباتی شدند، خواستار آغاز شدن هرچه زودتر کار قیر ریزی راه مواصلاتی گیلان –جاغوری و هم چنان قرباغ –جاغوری شدند.
داکتر عبدالله عبدالله، در این دیدار، مشارکت سیاسی مردم این ولسوالی را در هر دو دور انتخابات گسترده و شکوهمندانه خواند و از حضور آگاهانه مردم در انتخابات قدر دانی کرده و توجه به مشارکت سیاسی را برای دست یافتن به اصلاحات بنیادین ارزشمند و مهم عنوان کرد.
همچنان داکتر عبدالله عبدلله، افزود که "خواست های شما (مردم جاغوری) به صورت جدی مورد تایید من است و بدون هیچ تردید با قاطعیت از عملی شدن و تحقق یافتن خواست های شما حمایت می کنم". رئیس اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان، در مورد مشکلات امنیتی راه های مواصلاتی جاغوری به مرکز ولایت گفت: "تامین امنیت از اولویت های کاری حکومت است. به خصوص رسیدگی به مشکلات امنیتی راه های مواصلاتی مناطق مرکزی. ولسوالی جاغوری یکی از این مناطق است که همواره از نا امنی راه ها متضرر شده و قربانی داده است".

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا