ورزش

محمد اشرف غنی رئیس جمهور با هدیه نقدی، احمد یاسین قادری را مورد تقدیر قرار داد

کابل باختر 22 میزان
محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان امروز احمد یاسین قادری ورزشکار فدراسیون پرورش اندام کشور را که اخیراً در نهمین مسابقات پرورش اندام آماتور جهان در کشور مغلستان مقام اول را کسب کرد، با هدیۀ نقدی مورد تقدیر قرار داد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، در مراسمی که به این مناسبت در ارگ انجام شد، ابتدا باور هوتک رئیس فدراسیون پرورش اندام با تشکر از حمایت های رئیس جمهور از ورزشکاران، مشکلات ورزشکاران کشور را مطرح و خواستار حل آن گردید.
بعداً احمد یاسین قادری صحبت کرد و ضمن اینکه این موفقیت را به رئیس جمهور و مردم افغانستان تبریک گفت، افزود: حمایت های شما زمینه ساز موفقیت برای من و سایر وزرشکاران کشور بوده است.
رئیس جمهور پس از استماع سخنان آنان، خطاب به قادری گفت که من از شما و خانواده تان تشکر می کنم که عزت و افتخار بزرگ را برای کشور در سطح منطقه و جهان بدست آوردید.
رئیس جمهور افزود: ما به ورزش کشور توجه داریم و از آن حمایت می کنیم و در هفته آینده برنامه های اساسی بخاطر توجه بیشتر به ورزش کشور آغاز می گردد.
رئیس جمهور محمد اشرف غنی، گفت: در چند ماه اخیر افتخاراتی را که جامعه ورزشی کشور نصیب شده است، قابل قدر می باشد.
رئیس جمهور در اخیر سخنانش گفت: زمانیکه ورزشکاران ما بیرق افغانستان را در میدان های ورزشی به اهتزاز در می آورند، تصویر جدید از افغانستان ارائه می شود که این کشور از بدترین حالت به وضعیت خوبی رسیده است و می تواند افتخارات را بدست آورد و شاهد پیشرفت باشد. ختم/نالان    

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا