سیاستاخبار

نشست هماهنگی میان رهبری ولایت و دفاتر ملل متحد در کندز برگزار گردید

کندز/۱۰ قوس /باختر

نشست هماهنگی به منظور عرضه‌ بهتر خدمات به شهروندان ولایت کندز در دفتر یوناما مقیم کندزامروز با اشتراک ملا نثاراحمد نصرت والی کندز، مطیع‌الله روحانی رییس اطلاعات و فرهنگ، مسوولان موسسات ملی و بین‌المللی، روئسا و نماینده‌گان ادارات دولتی ملکی و نظامی و خبرنگاران دائر گردید.

به گزارش آژانس باختر،در مراسمی که به این مناسبت تدویر یافته بود، مسوول دفتر امداد رسان اوچا در حوزه‌ شمال‌شرق صحبت نمود و برنامه‌های خویش را به حاضرین مجلس معلومات داد.

مسوول دفتر اوچا هم‌چنان از رهبری ولایت در جهت حمایت از کارکنان بشری این دفتر خواست تا در زمینه حمایت لازم داشته باشند، به گفته وی جای مسرت و خوشی است که امنیت به سطح ولایت تامین است و کارمندان این دفتر می‌توانند با فکر آرام در جهت دستگیری افراد مستحق و آسیب‌پذیر فعالیت نمایند.

مسوول دفتر اوچا یک‌بار دیگر تعهد سپرد تا دوشادوش امارت اسلامی در ولایت کندز در قسمت دستگیری خانواده‌های نیازمند کمک و همکاری نمایند.

در این نشست موسسات کمک رسان دیگر نیز سخنانی ایراد کردند و وعده همکاری دادند.

در اخیر ملا نثاراحمد نصرت والی کندز صحبت نمودو گفت

که امنیت در ولایت کندز بهتر است، بنآ تمامی موسسات که پیش از این در کندز فعالیت می‌کردند، اکنون نیز با اطمینان کامل به فعالیت‌های بشردوستانه‌ شان ادامه دهد. وی از مسوولان نهاد های امداد رسان خواست تا در بخش‌های معارف، زراعت، تعلیم و تربیه، اقتصاد، بازسازی و نوسازی توجه‌ بیشتر کنند . خالقیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا