سیاست

شاکر کارگر :افغانستان در جهان آماج تروریزم و مواد مخد می باشد

کابل 21 ثورباختر
محمدشاکر کارگر نماینده ویژه رئیس جمهور در کشور های مشترک المنافع و مشاور ارشد معاون اول ریاست جمهوری امروز در دیداربا  ویرنر هنریچ نماینده ملل متحد در امور مبارزه با تروریزم و مواد مخدر روی چگونگی مبارزه با کشت، تولید و ترافیک مواد مخدر به بحث پرداخت.
در این دیدار که در قصر صدارت انجام یافت، نماینده ویژه رئیس جمهور در کشور های مشترک المنافع و مشاور ارشد معاون اول ریاست جمهوری طی سخنانی به موضع گیری افغانستان در اسامبله عمومی سازمان ملل متحد که پیرامون مواد مخدر تدویر یافته بود، اشاره کرده یاد آور شد که افغانستان در جهان آماج تروریستان و قاچاقچیان مواد مخد می باشد و این دو پدیده همه روزه از مردم ماقربانی می گیرند.
آقای کارگر افزود که دولت جمهوری اسلامی افغانستان با همه توانایی هایی که دارد بر ضد هردو پدیده که با همدیگر مرتبط هستند، مبارزه می کند.
در جریان این دیدار ویرنر هنریچ نماینده ملل متحد در امور مبارزه با تروریزم و مواد مخدر نیز یاد آور شد که ملل متحد در این راه با مردم و دولت جمهوری اسلامی افغانستان همکار خوبی است وباید روند مبارزه با این پدیده ها شدت یابد تا زیان هایش که متوجه جامعه جهانی است هر چه بیشتر تقلیل یابد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا