سیاست

اعلامیۀ مشرانوجرگه

کابل باختر 5 حوت
مشرانوجرگه شورای ملی دسیسه قتل 21سرباز اردوی ملی را در اثر یک توطیۀ به هم آمیختۀ دشمنان داخلی وخارجی کشور، در ولسوالی غازی آباد ولایت کنریک حادثۀ نهایت المناک وضایعۀ جبران ناپذیر دانسته؛ نفس این دسیسۀ خائینانه طالبان و آی. اس آی را با شدید ترین الفاظ تقبیح ومحکوم می نماید و ضمن اتحاف دعا به روان پاک این جوانان گلگون کفن به فامیل، همسنگران وکافۀ ملت کشور ابراز تسلیت وهمدری عمیق می نماید.
وارد آمدن همچو تلفات به سربازان اردوی ملی در چنین یک توطیۀ محیلانه می تواند؛ هشدار جدی به مسولین نظامی وکشفی کشور باشد که نیاز تجهیز، تسلیح، آموزش وحمایت منسوبان امنیتی را دراوج دسایس دشمنان به کمین نشستۀ افغانستان هویدا وواضح تر ساخته، به عوض رهایی تروریستان خطرناک، برخورد جدی عدلی وقضایی به آنها را که دست های شان به خون فرزندان کشور رنگین می باشد، الزامی می سازد.
مشرانوجرگۀ شورای ملی از رهبری دولت افغانستان مجدانه می خواهد که درقبال سرنوشت سربازان ومدافعان صدیق وطن؛ مواضع روشن اتخاذ نموده خصوصاً حادثۀ غازی آباد را که در آن رشید ترین فرزندان این مرزوبوم جان های عزیز شان را از دست داد ند را مورد پیگیری ورسیده گی قرار داده نتیجۀ آن به اطلاع مشرانو جرگۀ شورای ملی رسانیده شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا