فرهنگ

بورد تخنیکی و هماهنگی برنامه ملی جوانان جلسه کرد

دومین نشست بورد تخنیکی و هماهنگی برنامه ملی جوانان امروز به ریاست تیمورشاه اسحق زی، معین امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آژانس اطلاعاتی باختر، این نشست به منظور ایجاد هماهنگی هرچه بیشتر میان موسسات کمک کننده بین المللی برای جوانان افغانستان تدویر شده بود، معین امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ از نهادهای دست اندرکار برای جوانان افغانستان خواست تا این معینیت را در راه بلند بردن سطح دانش و خودکفایی جوانان کمک نمایند.

اسحق زی کمک های جهانی برای جوانان افغانستان را ارزنده خوانده و خواهان گسترش و تقویه این کمک ها در سطح افغانستان گردید.

در این نشست روی ایجاد و افزایش مراکز آموزشی برای جوانان در سرتاسر کشور میان معینیت امور جوانان و ادارات کمک کننده توافق صورت گرفت.

مسوولان نهادهای همکار دراین نشست وعده سپردند تا کمک های شان را درتفاهم با معینیت جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ و با در نظرداشت نیازمندی های مبرم جوانان انجام دهند.

معین امور جوانان برنامه های این اداره را در بخش آموزش سواد آموزی، کمپیوتر، زبان انگلیسی و حرفه را به مسوولان نهادهای اشتراک کننده ارایه نمود.

اشتراک کننده گان طرح معینیت امور جوانان را در زمینه ایجاد ویب سایت انترنیتی و فیس بوک تایید و به خاطر تحقق آن وعدهءهمکاری داند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا