امنیت

قاری نیاز محمد درولایت کندز بازداشت شد

قندز / باختر/ 11/ سنبله

قاری نیاز محمد مشهور به احسان الله باشنده ولسوالی ارچی ولایت کندز که در چندین رویداد تروریستی دست داشت ، توسط موظفین استخبارات قوماندانی امنیه ولایت کندز امروز صبح بازداشت گردید.

سمع الله قطره قوماندان امنیه کندز گفت ، قاری نیاز محمد مشهور به قاری احسان الله مسوول حملات تروریستی درزون شمال شرق کشور از سوی طالبان میباشد.

او گفت فرد گرفتار شده در رویداد انفجاری در آمریت ثبت و احوال نفوس ولسوالی امام صاحب که منجر به کشته شدن چندین تن گردید همچنان در قضیه سنگسار یک دختر در قریه ملاقلي ولسوالی ارچی ، ترور معلم قمر و در انفجار یک روز قبل از عید رمضان که دراثر آن سی و پنج نفر کشته شدند دست داشته است.

به گفته منبع موصوف که مصروف طرح حمله دیگر تروریستی در مربوطات ولایت کندز بود از مخفیگاه اش از بندرخان آباد ولایت کندز بازداشت شد.

از محل گرفتاری وی یک تعداد ماین های مختلف النوع ، فیوز ماین ، ریموت کنترول ، کمره عکاسی و مقدار مواد انفجاری بدست آمده است.

طبق یک خبردیگر ، حوالی هفت صبح امروز یک حلقه ماین که درداخل موتر سارنوال ریاست تحقیق ولایت کندز توسط طالبان مسلح جاسازی شده بود توسط مخالفان مسلح جا سازي شده بود توسط  نیروهای امنیتی کشف و خنثی گردید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا