فرهنگ

وزارت دفاع ازعکاسان تقدیر کرد

کابل باختر 5 سرطان
وزارت دفاع ملی ازپنج عکاس که عکس های گرفته شده ازسوی آنان درجشنواره عکس بهترو بهترین شناخته شده بود تقدیر کرد.
به گزارش آژانس باختر ، دراین جشنواره جنرال بسم الله وزیری لوی درستیز وزارت دفاع با آن که ازکار نیروهای امنیتی دفاعی قدردانی کرد آنان را پاسدار ارزش های ملی خواند و حفظ استقلال کشور را حاصل رنج و زحمات آنان دانست.
لوی درستیز وزارت دفاع ملی امروز درجشنواره عکس برتر نیروهای امنیتی و دفاعی که به مناسبت صدمین سالروز استقلال کشور که ازسوی وزارت دفاع ملی برگزار شده بود، گفت: آزادی امروز میراث نیاکان ما است واین آزادی به آسانی به دست نیامده است.
او گفت این آزادی را به نسل های بعدی خواهیم سپرد تا آنان از آزادی و تمامیت ارضی کشور دفاع کنند.
او خطاب به سربازان گفت که شما دلیرانه در خطوط نبرد با تروریستان شجاعت خودرا نشان دادید و می توانید که آنان را سرکوب کند.
او گفت دشمنان می خواهند که از راه جنگ به هدف خود برسند و هدف آنها ویرانی و کشتار مردم کشور می باشد و باید سیاست صلح جویانه دولت را بپذیرندو از تخریب کشور جلوگیری شود.
وی افزود نیروهای امنیتی دفاعی درک دارند که مذاکره یگانه راه کوتاه برای دست یافتن به صلح است .
او از مخالفان مسلح خواست تا هرچه زودتر درپهلوی مردم خود قراربگیرند و در آبادی کشور سهیم شوند.
او افزود نیروهای امنیتی ودفاعی نسبت به گذشته قدرتمند تر و نیرومندتر اند و دربرابر تروریزم مبارزه می کنند که توانستند چند ولسوالی و اراضی و زندان های دشمن را دوباره به دست گیرند و این هماهنگی کامل آنان می باشد.
اوگفت امروز نسبت به گذشته مردم کشور درحمایت قاطع از نیروهای امنیتی و دفاعی قرار دارند.
بعداَ فریدون الهام معاون روابط عامه اداره امور صحبت کرد وگفت: نمایشگاه عکس برتر نیروهای امنیتی از دست آوردهای رسانه های کشور ما می باشد.
او گفت هدف این جشنواره یاد ازسربازانی است که جان شان را در راه وطن فدا کرده اند.
دراخیر برای پنج عکاسی که عکس های شان را نیروهای امنیتی بود ودراین  نمایشگاه از عکسهای برتر خوانده شد، جوایز و تقدیر نامه ها از سوی لوی درستیز توزیع شد. ختم/ نجیب بهزاد

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا