سیاست

شرکت ثبت نام کنندگان برای انتخابات در سمنگان کمرنگ است

ایبک  باختر  26 حمل
میزان مشارکت ثبت نام رای دهندگان در سمنگان کم رنگ است.
به گزارش خبرنگار محلی آژانس باختر روند ثبت نام رای دهندگان برای انتخابات شورا های ولسوالی ها و ولسی جرگه دیروز در سمنگان آغاز شد اما به گفته مسوول ولایتی دفتر کمیسیون انتخابات مشارکت مردم برای این روند کم رنگ است.
محمد اسلم حیدری مسوول ولایتی دفتر کمیسیون انتخابات گفت  که قرار است به تاریخ 28 میزان سال روان انتخابات ولسی جرگه و شورا های ولسوالی ها در سطح کشور برگزار گردد اما در روز نخست ثبت نام شرکت مردم در روند انتخابات کمرنگ است ودر چهار مرکز رایدهی به جز مسوولان امنیتی و ماموران ثبت نام کسی دیده نمی شود.
مسوولان مراکز ثبت نام عدم اشتراک مردم را در این روند ملی عدم آگاهی شان از اهمیت انتخابات عنوان کردند و گفتند که اگر در مورد اهمیت انتخابات اذهان مردم توسط مسوولان روشن نشود این روند موفق نخواهد بود.
حیدری افزود: به اساس پلان داده شده در ایبک بیست و پنج مرکز رای دهی ایجاد گردیده است که از هشت صبح تا چهار عصر به روی مردم باز میباشد
وی از تمامی نمایندگان نهاد های جامعه مدنی ،احزاب سیاسی و مسوولان نهاد های ملکی و امنیتی و عامه مردم خواست که در این روند همکاری لازم نمایند. والی سمنگان نیز از مردم خواست تا در انتخاب نمایندگان شان از دقت کار بگیرند و در این روند سرنوشت ساز اشتراک کنند . لیلما

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا