سیاست

جماهیرانوری اتهامات داکتر زابلی را ردکرد

کابل باختر/ 24/ دلو

داکتر جماهیر انوری وزیر امور مهاجرین و عودت کننده اتهام راکه علیه وی از جانب داکتر زلمی رییس کمیسیون سمع شکایات مشرانو جرگه مطرح شده بود ، رد کرد.

وی که دراین مورد باخبرنگارآژانس اطلاعاتی باختر صحبت می گرددگفت ، با کمال احترام که به داکتر زابلی دارم، گفته او را بر خاسته از گزارشهای میدانم که از روی تعصب به وی ارایه کرده اند.

 زابلی درکنفرانس خبری، جماهیر انوری را متهم به استخدام افراد غیر مسلکی به عنوان مشاوران آن وزارت نموده است.

وزیر امور مهاجرین و عودت کننده گان خاطر نشان ساخت که روسا و مشاوران آن وزارت هیچ پیوند خونی باوی ندارند و همچنان سایر اتهاماتی که به وی نسبت داده شده میتواندکه باارائه اسناد و دلایل مقنع آنرا رد نماید.

داکتر انوری افزود که داکتر زلمی زابلی ریس کمیسیون سمع شکایات مشرانو جرگه باید او را نیز درجریان قرار میداد، تا با ارائه دلایل و ثبوت ها همه اتهامات رد میگردید.

او گفت دربرابروی قضاوت یکجانبه صورت گرفته باید کسانیکه اطلاعات نادرست را روی ملحوظات و تعصبات به آنان سپرده است بیشتر بشناسند .

داکتر انوری همچنان گفت که مطابق اسناد وزارت مالیه وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان توانسته است بیش از چهل و هشت فیصد بودجه انکشافی سال 1389 خود را به مصرف برساند.

داکتر انوری همچنان درارتکاب اسناد اداره کنترول و تفتیش گفت که بنابه بررسی که صورت گرفته حتی یک فیصد سوء استفاده دراین وزارت وجود ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا