جامعه

وزیر امور مهاجرین به آغاز زود هنگام روند ثبت نام برگشت کنندگان به منظور توزیع زمین تاکید کرد

کابل-باختر-۱حمل
سیدحسین عالمی بلخی وزیر امور مهاجرین وعودت کنندگان در نشستی با رئیس اداره اسکان بشری سازمان ملل متحد(یو ان هبیتات) مقیم کابل، به آغاز زودهنگام کار ثبت و راجستر برگشت کنندگان به منظور توزیع زمین تاکید کرد.
به گزارش آژانس باختر به نقل از خبرنامه این وزارت ، در این نشست که دیروز در مقر وزارت امور مهاجرین وعودت کنندگان برگزار شد، روی هماهنگی جلسه کمیته ملی رهبری برنامه شورا و چگونگی آغاز کار روند ثبت نام برگشت کنندگان برای توزیع زمین بحث و تبادل نظر شد.
وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان در حالی به تسریع بخشیدن روند ثبت نام برگشت کنندگان تاکید می کند که کار تخینیکی این روند را ادارات بین المللی (هبیتات و آی او ام) به عهده دارد.
وی همچنان تاکید کرد که جهت آغاز زودهنگام کار، ادارات بین المللی می توانند برای ثبت نام برگشت کنندگان از دفاتر وزارت امور مهاجرین در مرکز و ولایات استفاده کند.
رئیس اداره هبیتات دراین نشست گفت که شورا یکی از برنامه های مورد توجه اداره هبیتات است و این اداره تلاش می کند با تطبیق برنامه شورا، زمینه بهتر استقرار و ادغام برگشت کنندگان را در داخل کشور فراهم کند.
وی تعهد سپرد که در هماهنگی با اداره سازمان بین المللی مهاجرت(آی او ام)، کار اعمار مراکز ثبت نام برگشت کنندگان و آغاز روند ثبت نام برگشت کنندگان را به منظور توزیع زمین تسریع می بخشد. نازیلا عزیزی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا