جامعه

موسسه خیریه جام غور ، نهادهای مدنی آن ولایت راکمک کرد

فیروز کوه / باختر/ 13/ حوت
موسسه خیریه جام غور بیش از یک هزار قلم مواد غیر غذایی را به نهادمدنی غور کمک کرد.
موسسه خیریه جام غور مجموعاً شصت و پنج پایه کمپیوتر پنجاه و هشت عراده ویلچر ، بیش از پانزده کارتن لوازم طبی و 9 پایه پرنتر میباشد.
حمیدالله ژواک رییس موسسه خیریه جام غور درمحفل که به همین مناسبت درسالون کنفرانس های مقام ولایت برگزار شده بودگفت، آن ها توانسته اند تا بخش از نیازمندی های مردم غور را در یازده سال گذشته با مساعدت های شان دربخش های معارف ، صحت، افراد دارای معلولیت رفع نمایند.
ژواک می افزاید که این بار علاوه بر مساعدت های که بانهادهای مدنی درغور داریم، کمپیوتر های دسک تاپ را به شوراهای انکشافی ، قریه ها که دسترسی به برق آبی دارند و همچنان ویلچر ها ، بایسکل برای افراد دارای معلولیت و افراد نیازمند مساعدت نموده ایم .
غلام ناصر خاضع والی غور از کمک های موسسه خیریه جام غور اظهار قدردانی نموده و ازمسوولان آن نهاد خواست تاکمک های شان را برای مردم نیازمند غور گسترش داده تا بخش از نیازمندی های مردم رفع گردد.
گفتنی است که مساعدت های موسسه خیریه جام غور درسال 2005 میلادی آغاز شد که این پانزده همین بارمساعدت هایش را به مردم غور دربخش های صحت، معارف و همچنان تهیه و تدارک ویلچر ها برای افراد دارای معلولیت انجام داده است. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا