امنیت

سيزده قاچاقبر مواد مخدر تا ۲۰ سال حبس محكوم شدند

كابل باختر 16 اسد

سيزده قاچاقبر مواد مخدر درمحکمه ابتدائیه  طی جلسات قضائی محکمه استیناف مبارزه با جرایم مسکرات و مواد مخدر از ۷ تا ۲۰ سال حبس محکوم به مجازات شدند.

در خبر نامه كه از سوي قوه عدلي و قضايي مبارزه با جرايم مسكرات ومواد مخدر به آژانس باختر ارسال شده گفته شده است.

مجازات شده گان باشنده گان ولایات ننگرهار، بغلان، کندهار، هلمند و ولایت نیمروز میباشند توسط ارگان های مختلف پولیس  کشور بازداشت و از نزد شان بطور مجموعی بیش از چهارصد و هفتادو هفت کیلوگرام هیروئین، ۱۳۰۸ کیلوگرام تریاک، ۵۰۳ کیلوگرام چرس و بیش از شش  کیلوگرام مورفین کشف و بدست آمده است.

هئیت قضائی محکمه استیناف مبارزه با جرایم مسکرات و مواد مخدر در جلسات قضائی این ۱۳ تن را به رویت ماده های مختلف قانون مبارزه با مسکرات وموادمخدر، شواهد موجود و در حضورداشت څارنوالان موظف و وکلای مدافع به حبس پائین ۷ سال و بلند ۲۰ سال محکوم به مجازات نمود.

در جمع محکومین فوق یک بریدمل مربوط به قول اردوی تندر از سوی پولیس مبارزه با موادمخدر ولایت پروان به ظن قاچاق مواد مخدر که از طرف شمال به صوب کابل درحال حرکت بود نیز بازداشت بود.

قبلاْ رهبر یکی از شبکه های قاچاق مواد مخدر با چهار تن از شرکای جرمی اش بتاریخ ۷ اسد سال روان هریک از آنها به ۱۷-۱۷ سال حبس ازطرف محکمه ابتداییه مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر محکوم به مجازات شده

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا