امنیت

رییس مبارزه با جرایم جنایی :دوازده سارق مسلح گرفتار شدند

کابل باختر/ 5/ جدی
یک مقام پولیس کابل میگوید، دوازده سارق که دردزدی منازل ، وسایط دخیل اند گرفتار گردیدند.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر ، سمونوال سید گل آقا هاشمی رییس تحقیقات جرایم جنایی قوماندانی امنیه کابل امروز دریک نشست خبری بیان کرد که موظفین مبارزه با جرایم جنائی آن قوماندانی به همکاری شهریان کابل توانست دوازده سارق مسلح را از نقاط مختلف شهر کابل گرفتار نماید، آنها متهم به سرقت منازل ، موتر و نمبر پلیت وسایط اند .
شش تن از گرفتارشده گان اشخاصی اند که دوروزقبل ازشهر چاریکار گرفتار شدند، آنها چندی قبل پول نقد وزیورات و یک موتررا ازیک خانه درخیرخانه به سرقت برده بودند.
همچنان این شش نفر یک موتر دیگر را که از ساحه ناحیه اول شهر کابل سرقت کرده بودند میخواستند به شهر جلال آباد انتقال نمایند که موفق نشدند .
رییس مبارزه با جرایم جنائی پولیس کابل گفت که از نزد این سارقین تعدادی از آثار عتیقه و یک عراده موتر نیز بدست آمده که گفته میشود این آثار باستانی از کوچه مرغهای شهر کابل سرقت شده بود.
موترها، آثار عتیقه و نمبر پلیت های سرقت شده دوباره به مالکین آنها تسلیم داده شده است.
همچنان رییس مبارزه با جرایم جنایی قوماندانی امنیه کابل گفت، میزان گراف جرایم درشهرکابل کاهش یافته است درحالیکه درماه گذشته هفده قتل صورت گرفته بود که در پیوند به آن بیست و چهار تن گرفتار شده، یازده سرقت مسلحانه منازل صورت گرفته که در پیوند به آن چهل وشش تن گرفتارشده ، چهارده سرقت وسایط صورت گرفته که درپیوند به آن سی ودو تن گرفتارشده اند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا