فرهنگ

رئیس جمهور از تلاش های حسینا معاصر بخاطر نشر مجله کودک افغان تقدیر کرد

كابل 29  سرطان باختر

حامد کرزی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان امروز حسینا معاصر صاحب امتیاز و مدیر مسئول مجله "کودک افغان" را بخاطر تلاش هایش در جهت نشر اولین شماره این مجله، مورد تشویق قرار داد.

 به اساس معلومات دفتر مطبوعاتي رياست جمهوري به آژانس باختر،در این دیدار که در ارگ انجام شد، حسینا معاصر صاحب امتیاز و مدیر مسئول مجله کودک افغان در مورد مجله متذکره به رئیس جمهور کشور معلومات داد و یک جلد شماره اول این مجله را به رئیس جمهور به عنوان تحفه تقدیم کرد.

حامد کرزی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان از تلاش های موصوف بخاطر نشر مجله کودک افغان برای کودکان کشور، قدردانی کرد و نشر همچون مجلات را در رشد ذهنی کودکان و آشنایی شان با تاریخ و فرهنگ کشور ارزنده خواند.

 حسینا معاصر خواستار کمک بخاطر نشر شماره های بعدی این مجله گردید و فاطمه گیلانی رئیس هلال احمر افغانی که در این دیدار حضور داشت، مصارف نشر شماره های بعدی این مجله را از بودجه جمعیت هلال احمر افغانی به عهده گرفت و خاطر نشان ساخت که در شماره های آینده آن کودکان مرستون مطالبی را نیز در این مجله خواهند نوشت.

گفتنی است که حسینا معاصر که متعلم صنف هشتم می باشد از مدت یکسال بدینسو بالای این مجله کار کرده است و مطالب آنرا که شامل قصه ها، فکاهیات جالب، چیستان ها، سرگرمی، شعر و پیام های مفید است به تنهایی تهیه نموده و اولین شماره آنرا در قالب یک مجله با قطع و صحافت زیبا به نشر رسانیده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا