امنیت

وزیرامورداخله : نیروهای امنیتی دشمنان این کشور را به خاک و خون خواهندکشانید

کابل باختر/ 20/ ثور
وزیرامورداخله این هشدار را تکرار کرد که نیروهای امنیتی افغان دشمنان کشور را به خاک و خون خواهند کشاند.
به گزارش آژانس باختر ، نورالحق علومی وزیر امور داخله که امروز برای اهدای خون برای نیروهای امنیتی افغان به شفاخانه سردار محمد داود خان آمده بود این گفته ها را بیان داشت.
برنامه اهدای خون برای نیروهای امنیتی ازسوی وزارت های دفاع ملی ، داخله و ریاست عمومی امنیت ملی با شعار( خون تو آبروی ماست ، سرباز ! ) راه اندازی گردیده است.
آغاز این برنامه با حضور فعال مقامات ارشد دولتی ، فعالان سیاسی ، اعضای شورای ملی و جمعی کثیری از شهروندان همراه بود و حرف های به حمایت از سربازان و منسوبان نیروهای امنیتی بیان شد.
نورالحق علومی وزیر امور داخله این هشدار را باردیگر تکرار کرد آنانیکه به حال این کشور فکر نمی کنند ، به مردم ترحم ندارند ، اولاد این کشور را به خاک وخون میکشانند خود شان به خاک و خون کشانده خواهند شد.
علومی قبلاً حین بازدید از ولایت های ;ندز و بدخشان جائیکه نیروهای امنیتی نبردهای سختی را با طالبان و گماشتگان خارجی سپری کردند گفته بودکه در برابر دشمنان این کشور رحم نخواهد شد.
مرادعلی مراد معاون لوی درستیز اردوی ملی که درجمعی دیگران برای اهدای خون به شفاخانه سرادر محمد داودخان مراجعه کرده بود گفت :اهدای خون به نیروهای امنیتی بیانگر این است که تمامی مردم افغانستان از فرزندان شان که در صفوف نیروهای امنیتی خدمت می نمایند ، دفاع میکند.
معاون اول لوی درستیزوزارت دفاع ملی تصریح کرد که رهبری نیروهای امنیتی با سربازی که دربرابردشمنان مردم افغانستان درمبارزه رویا روی قراردارد، همکار،همگام وهمسنگربوده ، بصورت مداوم مورد حمایت رهبری خود قراردارند. وی همچنان ازنهاد های مختلف اجتماعی ومردم افغانستان بخاطرپیوستن شان به کمپاین اهدای خون به نیروهای امنیتی اظهارخرسندی وسپاس نمود.
فرهاد دریا سال گذشته نیز کمپاینی را با هدف جمع آوری خون به نیروهای امنیتی کشور به راه انداخت که در جریان آن صدها تن از مردان و زنان اشتراک کرده و به نیروهای امنیتی کشور خون اهدا کردند.
در برنامۀ  امروزی اهدای خون به زخمیان نیروهای امنیتی کشور، شماری از مسوولان بلند رتبه وزارت های دفاع ملی، ریاست عمومی امنیت ملی و همچنان شماری از اعضای جامعه مدنی نیز حضور داشته و ضمن اهدای خون به زخمیان نیروهای امنیتی، حمایت همه جانبه خود را از این نیروها اعلام کرده و از عملکرد های موفقانه آنان در سرکوب تروریستان و دهشت افگنان ستایش به عمل آوردند.
شماری از اعضای نهادهای جامعه مدنی، با شعار« خون تو آبروی ما است سرباز» بر ترویج فرهنگ اهدای خون به نیروهای امنیتی به عنوان یک رویکرد انگیزه دهنده به این نیروها، تاکید ورزیده و از مردم افغانستان خواستند که در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نورزند.
فرهاد دریا آوواز خوان کشور  نیز در این برنامه حضور داشت او سال گذشته نیز برنامۀ مشابه را را اندازی کرده بود  .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا