جهان

رئال و بارسا در آستانه دیدار مهیج ال كلاسیكو در جام حذفی اسپانیا

تیم فوتبال رئال مادرید با صعود به مرحله یك چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا در آستانه برگزاری دیدار مهیج ال كلاسیكو با بارسلونا در این مرحله قرار گرفت .

رئال كه فصل گذشته قهرمان جام حذفی ( كوپا دل ری ) شده بود با پیروزی یك بر صفر در دیدار برگشت خود با مالاگا موفق به صعود شد. رئال در دیدار رفت نیز در خانه اش در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به پیروزی سه بر دو دست یافته بود.

تك گول رئال را در خانه مالاگا 'كریم بنزما ' در دقیقه 72 به ثمر رساند . این گول حاصل یك اشتباه ' ویلی كابالرو ' سنگربان تیم میزبان در مهار توپ بود. این اشتباه عملكرد درخشان وی را در طول بازی خراب كرد.

كابالرو پس از یك شوت كوتاه بنزما ، راه توپ را بست ولی توپ از دستهایش لغزید و با عبور از بین پاهایش به گول تبدیل شد و رئال در مجموع دو دیدار چهار بر دو بر حریف خود غلبه كرد.

حریف رئال در مرحله یك جهارم نهایی به احتمال قوی بارسلونا خواهد بود كه باید پنجشنبه شب به مصاف اوساسونا برود.

در دیدار رفت ، بارسا باشگاه اسپانیایی جواد نكونام ملی پوش كشورمان را چهار بر صفر شكست داده و اكنون كار چندان دشواری پیش رو ندارد.

بارسلونا پس از درو كردن جوایز فیفا و انتخاب لیونل مسی به عنوان مرد سال و انتخاب پپ گوآردیولا به عنوان سرمربی سال فوتبال جهان انگیزه دو چندانی برای مصاف با تیم تحت رهبری ژوزه مورینیو در یك دیدار ال كلاسیكو دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا