جامعه

دورنهایي اخذ امتحان كارمندان رياست هاي اطلاعات و فرهنگ ولايات شمال خاتمه يافت

ايبك / باختر/ 25/ ثور

دورنهایي اخذ امتحان كارمندان رياست هاي اطلاعات و فرهنگ ولايات شمال امروز خاتمه يافت .

 روح الامين حبيبي رييس منابع بشري وزارت اطلاعات و فرهنگ كه به خاطر اخذ اين امتحان از كارمندان اطلاعات و فرهنگ به ولايت سمنگان آمده بود گفت، به اساس تفاهم نامه ايكه ميان وزارت اطلاعات و فرهنگ و كميسيون مستقل اصلاحات اداري و خدمات ملكي در سال گذشته صورت گرفته بود، اين امتحانات از ربع چهارم سال گذشته درمركز وسي و چهار نماينده گي هاي ولايات كشور آغاز شده است.

 به گفته او، امتحانات دور نهایي ولايت هاي شمال كشور امروز با اخذ امتحان از كانديدان پست هاي كارمندان رياست اطلاعات و فرهنگ سمنگان خاتمه يافت.

 به گفته موصوف، هدف از تطبيق اين ريفورم در واحد هاي اداري وزارت اطلاعات و فرهنگ تعيین كارمندان شايسته و لايق ميباشد كه ازاين طريق بتوانيم اهداف كه ازطريق وزارت اطلاعات و فرهنگ به خاطر خدمت گذاري به مردم افغانستان ميباشد تعيین نمايم.

درهمين حال فتح الله وافي ، رييس اطلاعات وفرهنگ سمنگان از اخذ امتحان كانديدان پست هاي وزارت اطلاعات و فرهنگ ولايت سمنگان اظهار خوشي نموده گفت، امروز هيات اعزامي اطلاعات و فرهنگ با مسوولين كميسيون مستقل اصلاحات اداري وخدمات ملكي از تعدادي كارمندان كه در پست هاي اطلاعات و فرهنگ سمنگان خود را كانديد نموده بودند، امتحان اخذ كرده و اين پروسه موفقانه خاتمه يافت .

 به گفته او، با اخذ اين امتحان كارمندان شايسته و لايق در پست هاي مربوط تعين گرديده و بعداز اين در روند كاري تسريع به وجود خواهد آمد.

از سوي هم حاجي فضل احمد يكتن از كانديدان در پست مديريت آژانس باختر سمنگان از چگونگي فضاي اخذ امتحان اظهار خوشي نموده گفت، اين امتحان از طريق هيات به شكل درست و عادلانه و شفاف اخذ گرديد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا