سیاست

داکتر عبدالله عبدالله: وظیفه ما تامین روابط بامردم و حل مشکلات آنها می باشد

کابل باختر 5 عقرب
شماری از بزرگان ولایت تخار امروز با داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان دیدار کردند.
به اساس معلومات دفترمطبوعاتی ریاست اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان به آژانس باختر، دیدار کنند گان ضمن حمایت از حکومت وحدت ملی مشکلات مردم این منطقه را دربخشهای امنیت٬ ایجاد کار، انکشاف معارف، اصلاحات در نظام اداری ولایت و استخدام شخصیت های این ولایت در حکومت وحدت ملی مطرح کردند.
سپس تعدادی از بزرگان ولایت گفتند: حکومت وحدت ملی از تمام مردم افغانستان نمایندگی می کند و ابراز امیدواری نمودند به مشکلات واقعی مردم به عنوان یک حکومت خدمتگزار رسیدگی گردد.
دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان در صحبتی از سهم گیری مردم تخار در انتخابات یاد کرده. رئیس اجرائیه برای مردم اطمئنان داد تا مشکلات منطقه را با مسوولین مطرح و در حل آن اقدام نماید. رئیس اجرائیه افزود: وظیفه ما تأمین روابط با مردم و حل مشکلات مردم است. از مشکلات و چالش هایکه مردم ولایت تخار را تهدید میکند خبر هستیم و إن شاء الله در هربخش اقدامات جدی صورت خواهد گرفت.
وی از نمایند گان مردم خواهان همکاری و حمایت از حکومت وحدت ملی شد و این مساله را ضامن پیروزی حکومت خواند.
دکتور عبدالله عبدالله همچنان  گفت: خوشحالم خودم را به عنوان یکی از همرزمان شما یکبار دیگر دراین صف می بینم و پشتیبانی مردم نجیب تخار را در احقاق حق مردم هرگز نمی توان فراموش کرد. دروازه حکومت وحدت ملی به روی همه باز است و تمام مردم افغانستان در این حکومت سهیم می باشند.
رئیس اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان گفت: نیت و اراده برای اصلاحات در تمام ادارات و ارگانهای دولتی و مستقل وجود دارد و اصلاحات را باید از خود و دوستان خود شروع کنیم. رئیس اجرائیه افزود:  یکی از وعده های ما اصلاح نظام انتخاباتی بود. این مسوولیت را ریاست اجرائیه به دوش دارد و اصلاحات در نظام انتخاباتی به زودی شروع می شود. برگزاری لویه جرگه و تعدیل قانون اساسی از وعده های دیگرماست که باید تحقق یابد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا