جامعه

مدیر ترافیک سمنگان : صدها راننده متخلف به پرداخت جریمه نقدی مجازات شده اند

 

ایبک / باختر/ 27/ جدی

مسوول ترافیک سمنگان میگوید که به منظور رعایت قوانین و مقررات ترافیکی و جلوگیری از حوادث ناگوار ترافیکی در مسیر شاهرای کابل – مزارشریف ،پولیس ترافیک آن ولایت بررسی های جدی را انجام داده اند.

سمونوال عبدالقدیر مدیر ترافیک ولایت سمنگان به آژانس باختر گفت که منسوبان این مدیریت ، کنترول و بررسی وسایط را به اساس امريه 122 وزارت امور داخله از یک هفته بدینسو در شاهراه متذکره آغاز نموده  که صدها راننده به خاطر تخلف وزی از قوانین و مقررات ترافیکی به پرداخت جریمه نقدی مجازات شده اند.

به گفته مدیر ترافیک سمنگان درجریان کنترول و بررسی وسایط ، چراغ های گازی و شکاری 1500 واسطه مسافربری و باربری دور ساخته شده و آن عده راننده گانی که قواعد ترافیکی را درنظر نداشتند جریمه نقدی شده که ازاین مدرک مبلغ یکصدو چهل و سه هزار افغانی به حساب دولت تحویل بانک گردیده است.

مدیر ترافیک سمنگان یاد آورشد که برای راننده های بیش از 2000 واسطه نقلیه به خاطر رعایت کامل قوانین ترافیکی توسعه های لازم صورت گرفته است.

شاهراه کابل مزارشریف از جمله شاهراه عمده مواصلاتی است که همواره شاهد حادثات ناگوار ترافیکی بوده که از اثر آن تعداد ی از هموطنان ما کشته و زخمی شده اند .

اما مدیریت ترافیک سمنگان خاطر نشان کرد که با اقدامات اخیر دررقم این رویداد ها کاهش چشمگیر بمیان آمده است .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا