ورزش

سرپرست ریاست تربیت بدنی و سپورت با ورزشکاران کاپیسا دیدار کرد

کابل باختر 5 اسد
جانعلم حسنی سرپرست ریاست تربیت بدنی و سپورت دیروز با مسوولان ولایت کاپیسا وورزشکاران آن ولایت دیدار نمود.
به گزارش آژانس باختر، سرپرست ریاست تربیت بدنی و سپورت در دیداری با عزیزالرحمان تواب معاون والی کاپیسا خواستار همکاری های مادی و معنوی برای رشد و انکشاف ورزش در آن ولایت شد.
معاون ولایت کاپیسا ورزشکاران را وسیله موثر در تحکیم وحدت ملی و تامین صلح و ثبات در کشور دانسته وعده هر نوع همکاری را در زمینه رشد ورزش ابراز کرد.
همچنان در دیدارجداگانه با نماینده های ورزشکاران بر پیشنهادها, طرحها و نظریات شان برای بهبود وضعیت ورزش, فراهم سازی زمینه ها و امکانات از قبیل محلات تمرینی, تجهیزات و لوازم سپورتی و غیره بحث صورت گرفت.
سرپرست ریاست تربیت بدنی و سپورت به ریاست پلان و پالیسی و آمریت ورزشی کاپیسا هدایت داد تا برای رفع مشکلات و فراهم سازی امکانات پیشنهادهای را ارایه بدارد.
گفتنی است که در ولایت کاپیسا قبلاً یک استدیوم ورزشی از طرف وزارت مبارزه با مواد مخدر اعمار گردیده که به بازسازی اساسی نیار دارد. برای ترمیم اساسی و رفع کمبودیهای آن مبلغ 40 هزار دالر امریکایی از کمک های کشور هندوستان از طریق آن ولایت منظور گردیده که شامل حفر چاه عمیق برای آبیاری و سرسبزی چمن استدیوم و ترمیم اساسی خط ترتان آن می باشد.
در این دیدار ورزشکاران کاپیسا خواستار اعمار یک سالون سرپوشیده  برای تمرینات ورزشی در کاپیسا شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا