سیاست

قوماندان مشترک آیساف : کمک به تقویت وتجهیز اردوی افغانستان ادامه می یابد

شهرهرات 7 سرطان باختر
قوماندان نیروهای مشترک آیساف در افغانستان اطمینان میدهد که حمایت جامعه جهانی از روند تقویت وتجهیزنیروهای اردوی ملی برای سالیان متمادی ادامه پیدامیکند.
دگر جنرال اندرسون قوماندان نیروهای مشترک آیساف  در افغانستان که به ولایت هرات سفرنموده است دردیدار باتورنجنرال تاج محمد جاهد قوماندان قول اردوی ظفرپیشرفت سریع نیروهای امنیتی افغان درسال های اخیررا قابل قدرخواند وافزود" بررسی ها نشان میدهد که نیروهای امنیتی افغان توانائی اجرای هرنوع عملیات مستقلانه و فعالیت های امنیتی را پیدا نموده اند که این امر مایۀ دلگرمی کشورهای عضو آیساف شده است.
وی علاوه کرد که این دست آوردها نیاز به تقویت و پیشرفت دارد که جامعه جهانی و قوماندانی ناتو مطابق به تعهدات و تقاضای دولت و نیروهای امنیتی افغان مصمم به حمایت و پشتیبانی نیروهای امنیتی  افغان میباشند.
قوماندان قول اردوی ظفرنیزبخشی ازدست آوردهای اردوی ملی درولایات غربی کشورمان را تشریح نموده واین موفقیت را نیتجه اقتدار،توانمندی ورشد افزون کمی وکیفی نیروهای اردوی ملی عنوان کرد.
اوهمچنان  در رابطه وضعیت امنیتی ، دست آوردها و اجراآت منسوبان قول اردوی ظفر در عرصه تامین امنیت دور دوم انتخابات صحبت  نموده، تاکید کرد  تلاش نیروهای امنیتی افغان این است که این دست آوردها حفظ شود.
درپایان این نشست قوماندان قول اردوی ظفرخواهان تجهیزوتقویت نیروهای هوایی اردوی ملی شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا