جامعه

گردهم‌آیی یی پیرامون صلح درلوگربرگزارشد

پل علم/ ۳۱ سرطان/باختر
ریاست اطلاعات و فرهنگ لوگرپیرامون صلح و همدیگر پذیری برای جوانان گردهمآیی یی امروز درمرکزآن ولایت برگزارکرد.
دراین گردهم‌آیی که به همکاری موسسۀ مطالعات اقتصادی وحقوقی افغانستان و شورای جوانان لوگر برگزار شد، رابعه ستانکزی معاون والی لوگر، عبدالرحمن تسل رییس اطلاعات و فرهنگ، سیدقریب  الله سادات عضو شورای ولایتی، عبدالباقی رشید مسوول شورای جوانان و دها تن از جوانان شرکت ورزیده بودند.
شرکت کنندگان برنامه در مورد ارزش صلح، همدیگر پذیری و پایان جنگ  بحث  وگفت وگوپرداختند و فرهنگ همدیگر پذیری را برای تامین صلح و پایان جنگ ارزنده عنوان کردند.
عبدالرحمن تسل رییس اطلاعات و فرهنگ لوگر راه اندازی همچوبرنامه ها را برای رشد فکری جوانان  و تبادل افکارونظرات آنان مهم تلقی کرد و گفت که در این گردهم‌آیی یک روزه اشتراک کنند گان برنامه پیرامون صلح و همدیگر پذیری سوالات شانرا با سخنرانان نیز مطرح کردند.
رییس اطلاعات و فرهنگ گفت: برای بلند رفتن سطح دانش جوانان و ترویج کار روی صلح وفرهنگ همدیگر پذیری، این ریاست برنامه های بیشتری  روی دست دارد که در آن به جوانان لوگر فرصت داده خواهد شد که روی موضوعات ملی و ارزشمند با اهل خبره بحث وتبادل افکار داشته باشند.
قابل یاد آوری است که موسسه مطالعات اقتصادی وحقوقی افغانستان برای آن عده از جوانانی  که در همچون برنامه ها شرکت کنند، سند معتبر نیز خواهد داد.
////////

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا