سیاست

احمد ضیا مسعود : با همکاری دولت و ملت می توان به مشکلات فایق آمد

کابل باختر/ 28/ حمل
احمد ضیا مسعود، نماینده فوق العاده رئیس جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب امروز در دیدارهای جداگانه که با شورای اجتماعی و فرهنگی مردم ولسوالی جرم ولایت بدخشان مقیم کابل، نمایندگان محصلین ولایت  های سرپل، هرات،‌غزنی، اعضای نهاد تغییر و رفاه و شورای مجاهدین ده سبز ولایت کابل گفت، که اصل حکومتداری خوب مسئولیت‌پذیری شهروندان به ویژه جوانان افغانستان است.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی فوق العاده رئیس جمهور  به آژانس باختر، اعضای این شوراها با تاکید بر آوردن اصلاحات در ساختارهای اداری و اجتماعی افزودند که آماده‌ هرگونه قربانی برای تامین امنیت، حفظ نوامیس ملی و ترقی و شگوفایی کشور می‌باشند.
نماینده شورای مردم ولسوالی جرم ولایت بدخشان مقیم کابل، نبود فرصت کاری برای جوانان تازه فارغ از دانشگاه رشد افراطیت و دهشت افگنی را از جمله مشکلات عمده اجتماعی عنوان کرده و خواستار آن شد تا برای حل این مشکلات اقدام شود. 
همچنان نماینده دانشجویان ولایات، موانع فرا  راه دانشجویان را برشمرده و خواهان ایجاد فرصت های تحصیلی در مقطع ماستری در دانشگاه‌های کشور شدند.
اعضای نهاد تغییر و رفاه و اعضای شورای مجاهدین ده‌سبز بیان داشتند که نباید دولت و مردم ارزشهای گذشته و فداکاری ها و جان‌فشانی های مجاهدین را فراموش کنند. آن‌ها با فرا رسی هشت ثور سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بزرگداشت از این روز را امر ضروری برای جوانان افغانستان خواندند.
احمد ضیا مسعود، نماینده فوق العاده رئیس جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب با بیان اینکه بدون داشتن تحصیلات عالی نمی توان به رفاه اجتماعی و ترقی کشور رسید، افزود که دولت تلاش می‌کند تا فرصت های تحصیلی را بیشتر فراهم سازد تا زمینه رشد و ترقی کشور بیشتر مساعد شود.
نماینده فوق العاده رئیس جمهور، همچنان اضافه نمود که تغییر و تحول عمیق یکی از آرزو های دیرینه مردم افغانستان بوده و با همکاری دولت و ملت می توان به مشکلات کشور فائق آمد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا