صحت

وزیر صحت عامه : مراکز عرضه خدمات صحی درماه مبارک رمضان بیش از پیش درخدمت نیازمندان قرار دارد

کابل باختر 8 سرطان
داکتر ثریا دلیل وزیر صحت عامه ازتمام کارکنان مراکز عرضه خدمات صحی و دوایی دولتی وخصوصی کشور خواست تا در ماه مبارک رمضان بیش ازپیش آماده خدمت گزاری به نیازمندان باشند.
داکتر دلیل که امروز با خبرنگارآژانس باختر صحبت می کرد، حلول ماه پر برکت و میمنت رمضان را به کافه ملت مسلمان کشورتبریک وتهنیت گفت و از روزه داران خواست تا به توجه به شدت گرمی هوا بیشتر متوجه نکات حفظ الصحه یی باشند و از دادن غذای باسی به کودکان شان خود داری نمایند.
وزیر صحت عامه به مردم اطمینان داد که درجریان ماه مبارک رمضان مراکز عرضه خدمات صحی و دوایی همچنان درخدمت نیازمندان قرار  خواهد داشت و وزارت صحت عامه با امکاناتی که در درسترس دارد برای حمایت و تمویل شفاخانه ها ومراکز عرضه خدمات صحی استفاده خواهد کرد وشرایط بهتر عرضه خدمات  را در آن مراکز  به نیازمندان  فراهم مینماید.
داکتر دلیل از تمام  مسوولان و کارکنان  مراکز عرضه خدمات صحی و دوایی کشور خواست تا دراین ماه  پرفضیلت، بیش از پیش آماده خدمت گزاری  به نیازمندان باشند .
دراین حال داکتر سیدابراهیم کامل رئیس بررسی از تطبیق  قوانین صحی آن وزارت از متصدیان دواخانه های خصوصی خواست تا مطابق لیست ترتیب شده آن ریاست به نوکریوالی 24 ساعته شان بپردازند .
وی خاطرنشان کرد که دسته های بررسی آن ریاست شب وروز از وضعیت فعالیت دواخانه ها وکلینیک های خصوصی ارزیابی مینمایند ودر صورت تخلف ورزی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا