جهان

سازمان ملل متحد جنایات اسراییل درفلسطین را محکوم کرد

نیویارک – ایرنا – باختر21میزان
کمیته امداد پناهندگان فلسطینی با ابراز نگرانی شدید از گسترش نا آرامی ها در سرزمین های اشغالی فلسطین، کشتار و مجروح کردن پناهندگان فلسطینی به دست نیروهای اسراییل را محکوم کرد .
به گزارش آژانس باختر به نقل از منابع خارجی ،کمیته امداد پناهندگان فلسطینی دیروز با صدور بیانیه ای کشتن و مجروح کردن پناهندگان فلسطینی از جمله قتل شاگردان 13 ساله ای را که  13میزان  به دست نیروهای اسراییل  رخ داد، محکوم کرد و خواستار پاسخگویی عاملان این جنایت و اقدامات سیاسی بی وقفه برای جلوگیری ازگسترش خشونت ها شد.
درجریان نا آرامی های اخیر درسرزمین های اشغالی ازجمله ساحل غربی رود اردن وبیت المقدس شرقی تاکنون یازده فلسطینی بدست اسراییل  به قتل رسیده وحدود 190 نفر نیز مجروح شده اند.
درگزارش مورد استناد این کمیته آمده است که 9 نفر از کشته شدگان ازجمله 3 کودک درجریان تظاهراتی درباریکه غزه به دست اسراییل به قتل رسیده ویک زن باردار نیز به همراه کودک خود جان خود را از دست داده اند.
کمیته یاد شده بار دیگر از طرفین درگیر در نا آرامی های اخیر سرزمین های اشغالی فلسطین خواسته است تا با احترام به قوانین بین المللی حقوق کودکان را دردرگیری ها درنظر داشته و از به خطر انداختن جان آن ها خود داری کنند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا