سیاست

سه تن از وزرا سرپرست به کارشان آغازکردند

کابل باختر/ 7/ عقرب
محمدشاکرکارگرکه تازه به عنوان سرپرست و نامزد وزیر تجارت و صنایع معرفی شده است امروز کارش را آغازکرد.
به گزارش آژانس باختر، محمد شاکرکارگرکه تازه ازسوی حامدکرزی رییس جمهوری اسلامی افغانستان به عنوان سرپرست وزارت تجارت وصنایع گماشته شده است امروز ازسوی امیرزی سنگین وزیرمخابرات و تکنالوژی معلوماتی برای منسوبان آن وزارت معرفی شد . امیرزی سنگین ضمن آنکه از کارکردو خدمات داکتر انوارالحق احدی وزیر پیشین تجارت و صنایع با خوشی یاد نمود محمد شاکرکارگر را یک شخص مجرب ، کارفهم و دلسوز به وطن خواند که باپشت کاروجدیت خواهد توانست امور مربوط به وزارت تجارت و صنایع را به پیش برد.
محمدشاکرکارگر ضمن آنکه از اعتماد رهبری دولت جمهوری اسلامی افغانستان ابراز امتنان کرد برکاری هماهنگ و مشترک دروزارت تجارت و صنایع تاکید کرد و تعهد خدمت و کار بیشتر را سپرد.
محمد شاکرکارگر در زمان ایجاد اداره موقت وبعداز آن به عنوان معاون ریاست اداره انتقالی ووزیر آب و برق و مدتی هم به عنوان نماینده مردم درولسی جرگه خدمت کرده است.
طبق یک خبردیگر ، محمد اکبر بارکزی که اخیراً به اساس حکم حامدکرزی رییس جمهوری اسلامی افغانستان به حیث سرپرست وزارت معادن مقرر شده است امروز درحالیکه نجیب الله اوژن وزیر فواید عامه نیز حاضر بود از سوی پوهنمل سید ولی سلطانی معاون پالیسی اداره امور و دارالانشای شورای وزیران برای منسوبان وکارکنان آن وزارت معرفی و به کار آغاز کرد.
همچنان محمد عارف نورزی که بحیث سرپرست وزارت انرژی وآب تعیین شده است ازسوی فاروق وردک وزیر معارف برای منسوبان وزارت انرژی و آب معرفی و به کار آغازنمود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا