سیاست

محمد کریم خلیلی، برنقش مردم در ساختار ادارات دولتی تاکید کرد

کابل باختر/ 26/ اسد
شماری از متنفدین، بزرگان و فرهنگیان  ولایت پکتیا، بعد از ظهر امروز با محمد کریم خلیلی معاون رییس جمهور دیدار نمودند.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس ا باختر ،در این ملاقات که شماری از اعضای شورای قومی ولایت خوست نیز شرکت داشتند، دیدار کنندگان نخست از کارکرد دولت افغانستان و شخص معاون رییس جمهور درطول بیشتر از 13 سال گذشته تقدیر نمود و بر استحکام وحدت و همدلی بین مردم افغانستان تاکید نمودند.
همچنین دیدار کنندگان انتشار فایل صوتی منسوب به معاون دوم ریاست جمهوری را که چندی پیش از سوی دستۀ انتخاباتی اصلاحات و همگرایی نشر شد، تقبیح نموده و با جعلی خواندن فایل یاد شده، این اقدام را خلاف قانون و ارزش های اخلاقی عنوان نمودند.
بزرگان و متنفذان ولایت پکتیا، ضمن ابراز خرسندی از پیشرفتها و دستاوردهای دولت در طول سالیان گذشته، بر توجه ویژه ارگان های مربوطه در زمینه تامین نیازمندی های مردم در بخش های مختلف به خصوص اعمار راه ترانزیتی منتهی به شهر کراچی پاکستان، تاکید نموده و از کمرنگ بودن حضور باشندگان مناطق یاد شده در ادارات دولتی گلایه نمودند. آنان با اشاره به نقش مردم لوی پکتیا در راستای همکاری وهماهنگی با دولت، تاکید نمودند تا در حکومت آینده به توازن حضور اقوام و مناطق، در ادارات دولتی، توجه اساسی صورت گیرد.
سپس محمد کریم خلیلی معاون، ریاست جمهوری از ابراز احساسات مردم و بزرگان ولایت پکتیا مبنی بر اعلام انزجار آنان از اقدام دسته انتخاباتی اصلاحات و همگرایی به دلیل نشر فایل صوتی جعلی منسوب به وی، قدر دانی نموده و از همکاری و هماهنگی مردم ولایات مر بوطه در طول بیشتر از 13 سال گذشته با دولت افغانستان به نیکی یاد نمود.
معاون رییس جمهور ضمن تاکید به تقویت همدلی و هماهنگی بین شهروندان کشور، به نقش واقعی مردم در ساختار ادارات دولتی و تامین نیازمندی های آنان در بخش های مختلف تاکید ورزیده و ابراز امید واری نمود که دولت آینده بتواند با توجه به اولویت های که وجود دارد، مسیر پیشرفت و ترقی به سوی آینده را همچنان ادامه دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا