جامعه

شاروال کابل مشکلات وخواست های اهالی ناحیه سیزدهم شهرکابل را شنید

کابل /22 جوزا/ باختر
محمد داود سلطان‌زوی شاروال کابل ، دردیدار با اهالی معترض ناحیه سیزدهم شهر کابل، مشکلات ، پیشنهاد ها و خواست‌ های آنان را شنید . 
به گزارش آژانس باختر؛ دراین دیدار، اهالی ناحیه سیزدهم شهرکابل خواست‌های عمدۀ شان را چنین بیان کردند: زمین بدیلی که مطابق حکم‌ رییس جمهوری کشور واقع در شهرک شهید سردار محمد داودخان درنظر گرفته شده است ، مشکلات آن ازطریق شاروالی و مراجع مربوط حل شود و در اختیار مردم قرار داده شود.
– دراین زمینه یک هئیت از ارگان های ذیربط ونمایندگان منتخب مردم متضرر ایجاد شود و با معاون دوم ریاست جمهوری، وزارت دفاع ، شهرسازی و دیگر ارگان‌های ذخیل صحبت صورت بگیرد که مشکلات باقی مانده انتقال زمین برطرف شود.
همچنان کسانی که تاهنوز اسناد تسلیمی بدیل زمین‌های‌شان کاملا از طریق ریاست استملاک طی مراحل نشده است به صورت فوق العاده کارهای اداری آن به پایان برسد.
به همین ترتیب شاروال کابل بعد از شنیدن خواست ها و پیشنهاد های اهالی متذکره ، خواستار معرفی نماینده‌های معترضین شد که در ترکیب هئیت کاری جهت رفع موانع انتقال زمین از سوی شهرسازی به شاروالی حضور داشته باشند و درنهایت نماینده‌های خود را جهت حضور در کمیته کاری معرفی کنند تا به مشکل آنان رسیدگی صورت بگیرد .  احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا