جامعه

شاروال کابل: به مشکلات محیطی باشندگان ناحیۀ چهارم شهرکابل رسیدگی می شود

کابل / 25 اسد / باختر
محمد داود سلطان زوی، شاروال کابل امروز دردیدار با شماری از بزرگان و باشندگان ناحیۀ چهارم شهرکابل  در رابطه به مشکلات شهری و راه ‌های حل آن بحث و تبادل نظر کرد.
به گزارش آژانس باختر؛ دراین دیدارنخست شماری از اهالی ناحیۀ چهارم شهرکابل ، خواسته ها و مشکلات‌شان را در رابطه به ساخت سرک‌ های پخته و اساسی، کانال‌ها و آبروها، مدیریت بموقع زباله ها وجلوگیری از اعمارساختمان های غیر قانونی  در سطح آن ناحیه   مطرح کردند.
همچنان ساخت خطوط ادامه جاده سلطان محمود غزنوی، از چهارراهی قوای مسلح تا چوک سرای شمالی، کوچه های خامۀ مقابل بلاک‌های څارندوی و ساخت پل هوایی در مقابل مکتب نسوان سیدال ناصری نیز از جمله مشکلات باشندگان ناحیۀچهارم بود که با شاروال کابل در میان گذاشته شد.
شاروال کابل بعد از شنیدن مشکلات، در رابطه به برنامه های شاروالی کابل معلومات داد و گفت که با اجرایی شدن  برنامه ‌های شاروالی در سطح ناحیه چهارم به مشکلات موجود رسیدگی خواهد شد و نظر به انکشاف متوازن ومنابع مالی، پروژه های زیربنایی و بازسازی عملی خواهد شد.
همچنان شاروال کابل در قسمت پرداخت محصول خدمات شهری خصوصا مقروضان ساحات تجارتی ، گفت که باشندگان شهر کابل باید با شاروالی شان همکاری کنند.
شاروال کابل گفت مشکلات شهری و محیطی اهالی ناحیۀ چهارم شهرکابل را شاروالی کابل شناسایی خواهد کرد و برای حل آن اقدام خواهد شد.احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا