فرهنگ

پيام تسلیت پوهاند محمد رسول باوری سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ

کابل باختر 24 عقرب
پيام تسلیت پوهاند محمد رسول باوری سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ
با کمال تاسف با خبر شدم که فاروق فیضی خبرنگار توانا و رسالمتند در حوزه غرب کشور به لقاء الله پیوست. خبر درگذشت وی، برایم نهایت درد آور و المناک بود. اندوه ما در غم از دست دادن این عزيز در واژه ها نمیگنجد.
این خبر چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور مینشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چارهای جز تسلیم به رضاي او نیست.
فاروق فیضی از خبرنگاران نخبه و متعهد در کشور بود که بیشتر از یک دهه از عمرش را صرف فعالیت های رسانه یی برای رسیدن جامعه به عدالت اجتماعی، توسعه و ایجاد اصلاحات در ساختارهای اجتماعی، سیاسی، فرهنگی … نمود. او به رغم همه دشواری ها در این عرصه، این مسلک مقدس را برای خدمتگذاری به مردم درد دیده اش برگزیده و به عنوان یک خبرنگار متعهد و پایبند به ارزش ها به فعالیت رسانه یی اش ادامه داد.
صداقت، پشتکار و تعهد به مسلک، از شاخصه ها و خصوصیات مهم این خبرنگار فقید بود.
وفات شادروان فیضی ضایعه جبران ناشدنی برای خانواده رسانه یی افغانستان است. بدون شک جای خالی این جوان تحصیلکرده و خبرنگار نخبه در میان خبرنگاران کشور برای همیشه خالی خواهد بود؛ ولی مردم کارنامه های درخشانش را هرگز فراموش نخواهند کرد. 
اینجانب مراتب عمیق ترین تاثر خویش را نسبت به این ضایعه فرهنگي محضر خانواده مرحوم فیضی، وابستگان شان و جامعه رسانه یی کشور ابراز داشته و از خداوند یکتا علو درجات آن بزرگوار در بهشت اعلا و مزید فضل و رحمت پروردگار بی همتا برایشان و طول عمر و صبر جميل برای بازماندگان آن مرحوم خواهانم.
روحش شاد و یاد و خاطراتش گرامی باد!
ختم/ عبدالخالق

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا