جامعه

مردم از توزيع غذاي افطاري استقبال كردند

شاروالي كابل به كمك تجار ملي به مردم افطاري توزيع ميكند

کابل باختر/ 4/ اسد

برخی از شهروندان ازتهیه و توزیع غذا برای افطاری روزه داران که در محوطه مسجد جامع عید گاه صورت میگیرد، استقبال کردند.

طبخ و توزیع غذا افطاری برای روزه داران در محوطه مسجد جامع عیدگاه کابل ازجانب شاروالی کابل به کمک تجار ملی صورت میگیرد و هر شام هنگام افطاری عدهء زیادی از افراد نیازمند ، غذای افطاری شانرا در آن محل صرف مینمایند.

غلام عباس که خود را دستفروش شهر معرفی کرد، به آژانس باختر گفت ، از آغاز ماه رمضان هرشام بخاطر افطار به این محل می آیند و مانند او صدها تن از افراد کارگر و نیازمند ازاین غذا به عنوان افطاری استفاده میکنند.

 غلام عباس ضمن ابراز قدردانی از برگزارکننده گان برنامه یاد شده گفت، بدون شک کسانیکه برای روزه داران لقمه نانی را تهیه مینمایند شامل ثواب میشوند.

 یک مرد سالخورده که ازغذای افطاری درمحل متذکره استفاده میکرد ، خود را باشنده خوست معرفی کرد وگفت کسانیکه چنین کمک را برای روزه داران و بخصوص برای افرادی که از خانه و محل شان بدور اند تهیه مینمایند ، اجر بزرگ را نصیب میشوند.

به همینگونه چندین شهروند دیگر نیز در صحبت با خبرنگار آژانس باختر این اقدام را کارنیک و ثواب برشمردند.

عبدالقادر آرزو رییس نشرات شاروالی کابل به آژانس باختر گفت ، که توزیع غذا برای افطاری شهروندان نیازمند از آغاز رمضان مبارک درمحوطه مسجد عید گاه از سوی شاروالی کابل به کمک عده از تجارملی آغاز شده و این اقدام کمک به کسانی است که غریبکار اند و محتاج یک لقمه نان .

 عبدالقادر آرزو بیان داشت که همه روزه برای پنجهزار روزه دار غذا طبخ میشود و این برنامه تا آخررمضان درنظر است و قراراست هفته دوم درباغ جهان واقع خیرخانه ، هفته سوم در ساحه ارزان قیمت و هفته چهارم در غرب کابل در استدیوم ورزشی مهتاب قلعه راه اندازی گردد.

وی از سایر تجارملی و افراد مستمند خواست تا درچنین برنامه ها شاروالی کابل را بیشتر یاری رسانند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا