صحت

سرپرست وزارت صحت عامه با نمايندۀ خاص شبکه انکشافی آقاخان دیدار کرد

کابل / 16 میزان / باختر
نمایندۀ شبکۀ انکشافی آقاخان در افغانستان در دیدار با سرپرست وزارت صحت عامه بر همکاری‌های مشترک آن شبکه و شفاخانۀ «اف.ام.ای.سی» با وزارت صحت عامه در افغانستان تاکید کرد.
به گزارش آژانس باختر؛ اکبرعلي پسنانی نمایندۀ خاص شبکه انکشافي آقاخان بر همکاری‌های مشترک شان در افغانستان تاکید کرد و گفت: ما متعهد بر تداوم و تقویت همکاری‌های خويش در بهبود عرضۀ خدمات و آموزش کارمندان صحی در افغانستان استیم.
داکتر قلندر عباد سرپرست وزارت صحت عامه، از همکاری شبكۀ انكشافی آقاخان در افغانستان تشکر کرد و گفت که فعالیت‌های شبكۀ انكشافی آقاخان در گذشته و اکنون که در بخش‌های صحی جریان دارد، قابل ستایش است.
داکترعباد، گفت: رسیدگی به وضعیت اضطراری و تداوم “پروژۀ صحتمندی” از اولویت‌های کاری ما است و ما خواهان همکاری شبکۀ انکشافی آقاخان و دیگر سازمان‌های المللی در این راستا استيم.
او هم‌چنان بر مبارزه با فساد در سکتور صحت تاکید کرد و افزود که با توجه به فسادی که در گذشته در بخش صحت وجود داشت، خدمات قابل ملاحظه‌ در این عرصه صورت نگرفته است.
از سوی هم، داکتر عبدالباری عمر معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه، گفت: اکنون ما در یک وضعیت اضطراری قرار داریم و مراکز صحی به دوا و تجهیزات نیاز دارد و از شبکۀ انکشافي آقاخان می‌خواهیم تا در راستای تامين دوا، مواد تشخیصیه، تجهيزات طبي در مراكز صحی و در بخش ترميم و نصب دستگاه‌های طبی نیز ما را همکاری کند.
د-ن-ا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا