اخبارفرهنگTOP

وزارت اطلاعات و فرهنگ برنامۀ شعرخوانی درکابل برگزار کرد

کابل/ ۴ثور/ باختر
وزارت اطلاعات و فرهنگ امروز برنامۀ شعرخوانی یی، زیر عنوان “ضيافت عشق “در هوتل انترکانتيننتال کابل برگزار کرد. محمد طاهر زهير، سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ در افتتاح این برنامه ، شاعران و ساير فرهنگيان را خوش آمديد گفت و روی اهميت برگزاری چنين برنامه ها صحبت کرد.
محمد طاهر زهیر گفت که در اين شرايط دشوار و پر از دغدغه، راه اندازی چنين برنامه ها به مردم سرور و شادمانی به ارمغان می آورد.
وی خاطرنشان کرد که وازرت اطلاعات و فرهنگ در بخش های موسيقی، تياتر، سينما، نشر کتاب و ساير عرصه های فرهنگی و هنری برنامه های زيادی روی دست دارد.
سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ روی توليد فکر و انديشۀ فرهنگی تاکيد کرد و در اين راستا حمايت وزارت اطلاعات و فرهنگ را از نویسندگان کشور به ویژه نويسندگان جوان ابراز کرد و یاد آور شد که وزارت اطلاعات و فرهنگ فردا به مناسبت گرامی‌داشت از روز جهانی کتاب، به سه نویسندۀ جوان و نخبۀ کشور تنديس اهدا مي کند.
زهير در پايان صحبتش خاطرنشان کرد که وزارت اطلاعات و فرهنگ برای فروزان نگهداشتن مشعل فرهنگ در کشور، ازهيچ نوع تلاش دريغ نمي کند.
بعد رضا محمدی، طاهر ځلاند، خالده تحسين، هادی ميران، نصرت الله ابراهيمی، سميه رامش، شيون و ديگران شعر های شان را به زبان های پشتو، دری و ازبکی به خوانش گرفتند .
برنامه بعد از افطار، با اجرای پارچه های موسيقي پايان يافت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا