امنیت

منسوبان امنیتی : دفاع از تمامیت ارضی وحفظ جان و مال مردم افتخار بزرگیست

کابل باختر 13 جدی
منسوبان امنیتی می گویند برای آنان دفاع از تمامیت ارضی کشور وحفظ جان ومال مردم افتخار بزرگی شمرده می شود ودر این امر  لحظه ای درنگ نمی کنند.
شماری از منسوبان  امنیتی  درصحبت با خبرنگار آژانس باختر،  درکنار استقبال  از تکمیل  روند انتقال  مسوولیت های  امنیتی ودفاعی از نیروهای  خارجی به نیروهای  نظامی  افغان ، گفتند که بادل و جان این مسوولیت را می پذیرند وبه آن افتخار می کنند، زیرا دفاع از تمامیت ارضی کشور وحفظ جان ومال مردم برای هر منسوب امنیتی  افتخار بزرگی شمرده می شود.
سمونوال روح الله مدیر مبارزه با جرایم جنایی حوزه نهم پولیس به این باور است که برای هر منسوب امنیتی  افتخار  بالاتر از آن وجود ندارد که در امر  دفاع از تمامیت ارضی وحفظ سرومال مردمش جان بازی  کند.
سمونوال  روح الله به خبرنگار آژانس باختر  گفت ، روند انتقال  مسوولیت های امنیتی  به نیروهای افغان پایان یافت و فرزندان صدیق این خاک  که درچوکات ارگانهای  امنیتی ادای  دین میکنند، دفاع از خاک ، ناموس وسرومال  مردم  را ا فتخار  بزرگ میدانند .
عبدالکریم  سرباز یکی از قطعات اردوی ملی به آژانس باختر  گفت ، او مانند سایر همقطارانش  بیشتر از هر زمان دیگر مسوولیت خود میداند که در برابر  توطیه های دشمنان  این خاک  چگونه پاسخگو باشد.
عبدالکریم می گوید این وطن ازافغانها است وهر فرزند این خاک  برای حفظ آن ادای دین میکند.
منیر احمد یک منسوب دیگر امنیتی می گوید برای دفاع از خاکش  نسبت به هرزمان  دیگر مصمم است وبه خاطر این آرمانش در  هر گوشه ای از کشور اگر نیاز افتد برای از پا در آوردن دشمن می شتابد.
او می گوید در دفاع از افغانستان و مردمش آماده جان فشانی  است ونیروهای امنیتی  دعای مردم  وطندوست ومسلمان  کشور را با خود  دارند چون مردم به توانمندی  وانگیزۀ  پاک منسوبان  امنیتی شان باور دارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا