جهان

روس ها تمایل بیشتری به موترها ی آلمانی و آمریکایی دارند

مسکو – ایرنا – 11 سرطان – باختر
سرویس یولیا آفتای روسیه با بررسی درخواست های مردم این کشور برای خرید موتر به این نتیجه رسیده است که موتر های آلمانی نوع  بی.ام. و و بنز و فورد آمریکایی محبوبیت زیادی  در روسیه  دارد..
براساس گزارش این موسسه، به صورت عمده نیز موترهای شرکت مو تر سازی هیوندای کوریای جنوبی در صدر قرار دارد و پس از آن موتر   ساخت روسیه  با نام تجارتی لادا جستجو می شود.
خبرگزاری ریانووستی نیز گزارش داده است که موسسه یولیا آفتای روسیه با بررسی 400 هزار آگهی یا اعلان  فروش در نیمه اول سال میلادی جاری متوجه شده است که در میانگین قیمت 500 هزار روبل روسیه، بیش از 52 درصد تماس ها برای موترهای تولید داخل یعنی شرکت لادا بوده است.
در کلاس موترهای متوسط که قیمت آنها از 500 هزار تا 1.6 میلیون روبل است، شرکت موترسازی هیوندای در مکان نخست قرار گرفته است و پس از آن نام موترسازی های کیاموتورز و تویوتا به چشم می خورد.
در موتر های کلاس متوسط به بالا، بی ام  در مکان نخست قرار دارد و بعد از آن نوبت به فولکس واگن ، بزرگترین شرکت موترسازی جهان می رسد.
در موتر های  گران قیمت در بازار روسیه بنز حرف اول را می زند ضمن اینکه موترهای شاسی بلند تویوتا در جایگاه دوم و بی.ام.و  و آئودی در جایگاه بعدی قرار گرفته است.
بازار موتر روسیه به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای فروش موتر در اروپا کاملا رقابتی است و برغم تولید موترهای صددرصد داخلی، دیگر موتر سازان جهان نیز امکان عرضه مستقیم محصولاتشان را دارند و مشتریان حق انتخاب موتر مناسب را با توجه به بودجه و نیاز خود با شرایط مختلف فروش دارند…
در بازار روسیه موترهای سمند و 206 ایران به ندرت دیده می شوند که مدل های آنها اکثرا پیش از سال 2011 است.#آشنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا