گزارش ها

مردم :رییس جمهورگام به گام میخواهد ناهنجاری ها رابرطرف سازد

کابل باختر/ 7/اسد
مردم نسبت به سفر رییس جمهور به ولایت هلمند دیدگاه های متفاوت دارند.
برخی این سفررا  از هر لحاظ با ارزش میدانند و شماری اثر مندی آن را برتحقق وعده های مرتبط می دانند که ازجانب رییس جمهور داده شده است .
گزارشگر آژانس باختر مینگارد : محمد اشرف غنی رییس جمهوری اسلامی افغانستان دیروز به ولایت آشوب زده هلمند رفت و با مسوولان وسربازان و خانواده های شهدا درآن ولایت دیدار کرد.
برخی شهروندان از سفر رئیس جمهور استقبال کرده میگویند که رییس جمهور اسلامی افغانستان تاکنون به چند ولایت سفر کرده تا وضعیت را از دید مردم و مسوولان ادارات دولتی و نظامی بررسی کند.
نجم الدین شهروند سه سال دوره خدمت عسکری را درولایت هلمند سپری کرده است می گوید ، مشکل عمده را درولایت هلمند عدم هماهنگی بین نیروهای دولتی می داند.
اومطرح سازد هرگاه دراین مورد توجه شود و تشریک مساعی همه جانبه ایجاد گردد ، وضعیت بهتر میشود.
به باور وی سربازان که علیه دشمن میجنگند از دشمن تعریف مشخص دارنداما گاه ، گاه کمبود مهمات و سایر تجهیزات باعث شکست میگردد.
اوگفت ، رییس جمهور به هلمند رفت و این مسایل را قسماً ارزیابی کرده است.
محمد شفا که روز گاری درهلمند مانند نجم الدین سپری کرده است میگوید ، سفر رییس جمهور به هلمند به سربازان و افسران مستقر در آن ولایت روحیه می دهد.
اوگفت : زمانی که رییس جمهور میگوید که معاش سربازان و افسران را که درخط مقدم میجنگند افزایش میدهد .
معاشات منسوبان نیروهای دفاعی و امنیتی به موقع پرداخته میشود و تجهیزات پیشرفته نظامی آماده میشود . تمام این مسایل اگر تحقق پذیرد مشکل به باقی نمی ماند.
به همین ترتیب وحید الله شهروند دیگر میگوید: علی رغم نا هنجاری که وجود دارد رییس جمهور میخواهد گام به گام همه را برطرف سازد .
غلبه برتمام دشواری ها زمان گیرمیباشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا