جامعه

اداره محیط زیست و ریاست تربیت بدنی با هم غرض ایجاد یک فضای خوب محیط زیست با هم همکاری میکند

کابل باختر 9 حوت
اداره محیط زیست و ریاست تربیت بدنی و سپورت غرض ایجاد یک فضای مناسب محیط زیستی در اماکن سپورتی با هم همکاری میکنند.
به گزارش آژانس باختر، همایون خیری رییس عمومی تربیت بدنی و سپورت امروز در دیدار کاری با شهزاده مصطفی ظاهر رییس عمومی اداره ملی محیط زیست تاکید کرده گفت:
برای انجام فعالیت های ورزشی و داشتن یک جامعه سالم، محیط زیست سالم یک اولویت است و بنابر نبود محیط زیست مناسب در اماکن و محلات  ورزشی از جمله استدیوم ورزشی کابل مشکلاتی وجود دارد. او از اداره ملی محیط زیست تقاضا نمود تا در این عرصه با اداره ورزش افغانستان همکاری نمایند.
هردو اداره توافق کردند که برای برای ایجاد محیط زیست مناسب در محلات ورزشی برنامه ها و پلان موثر و مفید روی دست گرفته شود.
گفته می شود این برنامه ها در قدم نخست پاک کاری وتنظیف، نهال شانی، سرسبزی در اطراف و داخل ورزشگاه غازی و در قدم دوم مدیریت زباله های جامد و مایع در داخل داره ورزش و جمنازیوم ها می باشد.
هکذا برای آگاهی دهی تماشاگران و ورزشکاران جهت حفظ، و پاک نگهداشتن محلات و میدان های ورزشی، ورکشاپهای آموزشی، برنامه های آگاهی دهی در جریان مسابقات ورزشی،تدویر تورنمنت های ورزشی به مناسبت هفته محیط زیست یکی دیگر از شیوه های داشتن محیط زیست برای انجام فعالیت های ورزشی بود که هر دو جانب برای تحقق آن توافق نمودند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا