امنیت

برادرزاده ی گلبدین حکمتیار با دو زن روسپی به اتهام قتل در کندز دستگیر شد

شهرکندز16 عقرب باختر
برادرزاده ی گلبدین حکمتیار رهبرحزب اسلامی پس ازتیرباران یک مامور پولیس  ویک غیرنظامی با دوزن روسپی درولایت کندزدستگیرشد.
صلاح الدین شب گذشته  درحالیکه شراب نوشیده بود درمحله ی چم تیپه ی ولسوالی امام صاحب بالای یک مامورامنیتی ویک غیرنظامی تیراندازی کرد وسپس درحالیکه دوزن روسپی هم با وی بود ازسوی پولیس دستگیرشد.
یک مقام پولیس ولسوالی امام صاحب کندز گفت " برادرزاده ی گلبدین حکمتیارمی خواست با دوزن روسپی ویک محافظش جایی را برای سپری کردن شب تدارک کند که با یک پوسته ی تلاشی روبه روشد وازآنجا فرارکرد او ازپوسته ی دومی نیز درحالیکه یک مامورپولیس را به ضرب گلوله کشت  گذشت مگرسرانجام دستگیرشد.
شاهدان عینی می گویند که صلاح الدین درجریان فرار، یک غیرنظامی را نیز که ازسرک می گذشت تیرباران کرد.
به گفته ی این شاهدان عینی ، موترحامل برادرزاده ی گلبدین حکمتیار درجریان فرارواژگون شد واو هنگامی که می خواست با دوزن ویک محافظش خود را ناپدید کند دستگیرشد.
سید سرورحسینی سخنگوی پولیس ولایت کندز درتماس با آژانس خبری باختر این رویداد را تایید کرد وگفت که صلاح الدین برادرزاده ی گلبدین حکمتیاردرحال حاضربا دوزن روسپی ومحافظش دستگیرشده وتحقیقات از آنان  آغازشده است.
به گفته ی سخنگوی پولیس کندز، ازنزد صلاح الدین یک تفنگچه ویک کلاشینکوف به دست آمده است.
مسوولان محلی کندزمی گویند که صلاح الدین برادرزاده ی گلبدین حکمتیار وظیفه ی رسمی دولتی نه داشته وهرازگاهی در کندز به عیاشی وآزارواذیت مردم می پرداخته است.
صلاح الدین پسرشهاب الدین است، شهاب الدین یکی ازبرادران رهبرفراری حزب اسلامی است.
تا هنوز روشن نیست که وی پیوندی با افراد گروه حزب اسلامی به رهبری حکمتیار داشته است یا خیر.
حزب اسلامی به رهبری گلبدین حکمتیار پس از سقوط طالبان مسلح با سایر گروه های دیگر تروریستی یکجا شد وتاکنون در افغانستان دست به حملات تروریستی می زند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا