سیاست

رئیس جمهور غنی مدال های عالی دولتی غازی میر مسجدی خان را به چهار تن از مقامات دولتی، تفویض کرد

کابل باختر 14 میزان
محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان بخاطر تقدیر و ستایش از خدمات و تلاش های داکتر تیمور علم مشاور رئیس جمهور در امور صحی، عبدالسبحان رووف معاون پالیسی، نظارت و بررسی ریاست عمومی دفتر مقام عالی ریاست جمهوری، محمد یما شمس رئیس عمومی ادارۀ خط آهن وزارت فواید عامه و سید غلام حسین فخری رئیس عمومی ادارۀ عالی مبارزه علیه فساد اداری، مدال های عالی دولتی غازی میر مسجدی خان را طی مراسمی به آنان تفویض کرد.
دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر خبر داد، در مراسمی که به این مناسبت به روز پنجشنبه در ارگ برگزار شد، فرمان های جداگانۀ رئیس جمهور کشور در این خصوص توسط اسدالله غضفر مشاور فرهنگی رئیس جمهور، قرائت گردید.
رئیس جمهوری اسلامی افغانستان پس از تفویض مدال های مذکور، طی سخنانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی، امانتداری و صداقت آنان در انجام وظایف محوله ستایش نموده، گفت که مسئله مکافات و مجازات جدی گرفته می شود و افرادی که در وظایف شان از خود شایستگی نشان می دهند، مورد قدردانی و ستایش قرار خواهند گرفت.
در اخیر این مراسم داکتر تیمور علم، عبدالسبحان رووف، محمد یما شمس و سید غلام حسین فخری صحبت نمودند و ضمن ابراز امتنان از رئیس جمهور، گفتند که در امور محوله شان متعهد بوده و بیشتر از پیش تلاش خواهند کرد.ختم/ عبدالخالق

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا